کد خبر : 2000244 | 17 بهمن 1402 ساعت 16:56 | 24.8K بازدید | 2 دیدگاه

حقدوست: چاره‌ای نداریم جز اینکه بهتر از قبل باشیم

امید هافبک سابق استقلال به شگفتی‌سازی در حذفی

هافبک باتجربه پیکان ابراز امیدواری کرد تیمش در جام حذفی مانند سال‌ گذشته به مراحل پایانی صعود کند.

امید هافبک سابق استقلال به شگفتی‌سازی در حذفی

به گزارش "ورزش سه"، پیکان برای بازگشت به لیگ با دغدغه‌های فراوانی مواجه است. این تیم باید بتواند با وجود رقبای سرسختی که در انتهای جدول می‌بیند، خود را از منطقه خطر نجات بدهد.

مجتبی حقدوست هافبک باتجربه و بازیساز پیکانی‌ها که سابقه بازی در استقلال را نیز دارد در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در نیم فصل اول عملکردمان خوب بود. ما بارها تا کسب پیروزی پیش رفتیم و مقابل همه تیم‌های مدعی، بازی محکمی داشتیم ولی به هر حال به خواسته‌های‌مان نرسیدیم ولی ماجرای نیم فصل دوم کاملا متفاوت است.

وی افزود: در واقع برای نیم فصل دوم، مجبوریم بهتر از قبل باشیم و چاره دیگری وجود ندارد. زمان و شرایطی برای تکرار اشتباهات نیست و فکر می‌کنم با وجود انگیزه بازیکنان و تلاشی که در این مدت داشتیم، با تیمی سرحال و قبراق به لیگ برگردیم و نتایجی کسب کنیم که ادامه حضورمان در لیگ را قطعی کند.

حقدوست با اشاره به تغییر کادرفنی در اواسط فصل، ادامه داد: ما لیگ امسال را با رسول خطیبی شروع کردیم و عملکرد او و همکارانش هم خوب بود ولی توپ‌های‌مان تبدیل به گل نشد و باشگاه تصمیم به تغییر گرفت. باید از زحمات‌شان تشکر کنیم. حالا هم رضا عنایتی و دستیارانش هدایت تیم را برعهده دارند و شرایط‌مان واقعا خوب است. اردوی کیش و بعد از آن، تمرینات بدنسازی و تاکتیکی در تهران به همراه بازی‌های تدارکاتی که پشت سر گذاشتیم، باعث شده پیکان در وضعیت خوبی قرار بگیرد. حالا هم منتظر شروع دوباره مسابقات هستیم.

این بازیکن در خصوص بازی با تیم ستارگان بهمن در جام حذفی تصریح کرد: با توجه به آنالیز کادرفنی وارد این مسابقه می‌شویم و امیدواریم در جام حذفی مثل سال گذشته بتوانیم تا مراحل پایانی صعود کنیم. جام حذفی جایی نیست که بتوان حریفی را دست‌کم گرفت چون ممکن است در هر لحظه، یک شگفتی ثبت شود. به همین خاطر با روحیه خوب وارد زمین می‌شویم و یک بازی قدرتمندانه انجام می‌دهیم تا خود را مهیای ادامه مسابقات لیگ برتر کنیم.

دیدگاه‌ها