کد خبر : 2000266 | 17 بهمن 1402 ساعت 19:21 | 24.1K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره سابق رئال در خطر از دست دادن یورو

ایسکو به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ 2 ماه از میادین دور خواهد بود و این رؤیای حضور او در یورو 2024 را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

ستاره سابق رئال در خطر از دست دادن یورو

به گزارش "ورزش سه"، ایسکو امروز با بانداژ روی ران چپش در تمرینات رئال بتیس حضور یافت. گزارش پزشکی بدترین خبر برای این ستاره اسپانیایی را تایید کرده است.

باشگاه رئال بتیس تایید کرده که ایسکو به دلیل آسیب از ناحیه تاندون پروگزیمال در عضله همسترینگ چپ از میادین دور خواهد بود.

رسانه‌های اسپانیایی پیش بینی کرده‌اند که ایسکو حداقل یک ماه و نیم و حداکثر 2 ماه از میادین دور خواهد بود.

کلودیو براوو، دروازه‌بان رئال بتیس، در 9 نوامبر در بازی مقابل آریس لیماسول دچار مصدومیت مشابه ایسکو شد و در هفته گذشته پس از 3 ماه به تمرینات بازگشت.

1987760

حالا ایسکو که در ماه آوریل 32 ساله می‌شود حداقل 8 بازی (6 بازی در لیگ و 2 بازی در لیگ کنفرانس اروپا) که تا فیفادی مارس باقی مانده را از دست خواهد داد.

او بر این اساس در دیدار مقابل تیم‌های کادیز، آلاوس، اتلتیک بیلبائو، اتلتیکومادرید، ویارئال و رایو وایه‌کانو در لالیگا و بازی رفت و برگشت با دیناموزاگرب کرواسی در لیگ کنفرانس را از دست می‌دهد.

ستاره سابق رئال مادرید پیش از این در فصل جاری طی 22 بازی لالیگا 6 گل به ثمر رسانده بود و با ارسال 3 پاس گل یکی از ستاره‌های مورد توجه تیمش برای حضور در تیم ملی اسپانیا بود.

ایسکو امید زیادی به حضور در مسابقات یورو 2024 داشت و مصدومیت اخیر او آمادگی و آینده‌اش در تیم ملی اسپانیا را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها