کد خبر : 2000270 | 17 بهمن 1402 ساعت 19:38 | 65.6K بازدید | 16 دیدگاه

قطر چگونه آماده مصاف با ایران شد؟

اکرم عفیف در آخرین جلسه تمرینی تذکر گرفت

خبرنگار ورزش سه به تمرین قطر رفت تا جزئیات آخرین تمرین عنابی پوشان را پوشش بدهد.

اکرم عفیف در آخرین جلسه تمرینی تذکر گرفت

به گزارش "ورزش‌سه"، روز آینده دیدار دوم مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا نیز برگزار می‌شود و تیم ملی ایران و قطر برابر هم قرار می‌گیرند تا یک پای دیگر فینال سال 2023 فوتبال آسیا مشخص شود.

قطری‌ها که مدافع عنوان قهرمانی مسابقات به شمار می‌روند، بسیار امیدوارند تا بتوانند برای دومین دوره متوالی قهرمان مسابقات شوند و رکورد ویژه‌ای را به نام خودشان ثبت کنند. البته که در مسیر رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

در ادامه این مطلب جزئیات آخرین تمرین شاگردان مارکز لوپز سرمربی اسپانیایی عنابی پوشان را می‌‌خوانید.

بولت فولادتمرین از ساعت 18 به وقت محلی آغاز شد. خبرنگاران رسانه‌های مختلف 15 دقیقه زودتر دوربین‌هایشان را مستقر کرده بودند تا نکته ویژه‌ای را از دست ندهند.

بولت فولادالبته مربیان تیم ملی قطر هم مانند دستیاران امیر قلعه‌نویی زودتر از بازیکنان به محل تمرین رسیده بودند و آیتم‌های تمرینی را طراحی کردند.

بولت فولادپیش از شروع تمرین نیز زمین چمن آبپاشی شد.

بولت فولادجالب اینکه هیچ خبرنگار ایرانی دیگری به غیر از خبرنگار ورزش سه در آخرین تمرین عنابی پوشان حضور نداشت. در سوی دیگر خبرنگاران زیادی از کشورهای مختلف در آخرین تمرین ملی پوشان ایرانی حضور داشتند که نشان می‌دهد امیر قلعه‌نویی و شاگردانش سوژه جذاب‌تری برای رسانه‌ها هستند.

بولت فولادکمپ اسپایر 18 زمین چمن دارد که قطری‌ها برای آخرین تمرین زمین شماره 3 را انتخاب کرده بودند.

بولت فولادساعت 18 همه بازیکنان تیم ملی قطر با هم وارد زمین شدند. 

1987768

بولت فولادنکته جالب توجه شوخی و خنده بازیکنان تیم ملی قطر بود که مورد توجه قرار گرفت. در بین نفرات قطری چهره شاخص از این حیث میگل مدافع السد بود که در بازی قبلی هم پنالتی پیروزی بخش قطری‌ها را مقابل ازبکستان به ثمر رساند.

بولت فولادخبرنگار ورزش‌ سه می‌گوید قطری‌ها شرایط روحی خوبی داشتند و بدون استرس و راحت در 15 دقیقه‌ای که خبرنگار ما شاهد تمرین بود، کارشان را دنبال می‌کردند.

بولت فولاداولین بخش تمرین قطری‌ها رفتن به دایره میانی زمین بود و با کارهای کششی خودشان را آماده کردند. نکته جالب توجه ادامه شوخی و خنده‌ بازیکنان این تیم در این بخش تمرینی بود.

بولت فولادتیم ملی قطر مصدومی در آخرین جلسه تمرینی نداشت و خبرنگار ورزش سه می‌گوید تا زمانی که او بوده هیچ بازیکنی به صورت انفرادی کارش را دنبال نمی‌کرده است. البته این نمی‌تواند دلیلی بر کامل بودن تیم قطر باشد و معمولا آنها حواس‌شان به رسانه‌ها هست و ممکن است به همین دلیل مصدومیت احتمالی را پنهان کرده باشند.

بولت فولادمارکز لوپز به صورت جزئی شرایط بازیکنان را در حالی که با یک توپ در حال بازی بود، زیر نظر گرفته بود ولی با آنها وارد مکامله نمی‌شد.

بولت فولادرئیس فدراسیون قطر نیز مانند مهدی تاج در آخرین جلسه تمرینی عنابی پوشان حاضر بود. او بدون اینکه اختلالی در تمرین ایجاد کند، روی یک صندلی نشسته بود و نظاره‌گر کار لوپز و شاگردانش بود.

بولت فولاداکرم عفیف در ابتدای تمرین هدفون به گوش داشت که یکی از مربیان به او این مسئله را گوشزد کرد و او بدون اینکه ناراحت شود، خواسته مربی را اجابت کرد.

بولت فولادیکی از خبرنگاران قطری در تمرین نسل فعلی تیم ملی قطر را در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه تحسین کرد. با این حال معتقد بود که کیفیت تیم ملی ایران بهتر است. با این حال این خبرنگار امیدوار بود نوسان تیم ملی در برخی مسابقات در مصاف با قطر هم دیده شود. خبرنگار قطری معتقد بود که تیم ملی به دلیل پیروزی برابر ژاپن روحیه مضاعفی گرفته و شانس بیشتری برای پیروزی مقابل قطر دارد.

دیدگاه‌ها