کد خبر : 2000320 | 17 بهمن 1402 ساعت 22:38 | 24.8K بازدید | 20 دیدگاه

کیم آماده دیدار حساس: حذف کره به نفع بایرن بود!

با حذف کره جنوبی از جام ملت‌ها، کیم مین جائه، مدافع بایرن مونیخ، می‌تواند به آلمان برگردد و برای بازی حساس تیمش برابر بایر لورکوزن آماده باشد.

کیم آماده دیدار حساس: حذف کره به نفع بایرن بود!

به گزارش "ورزش سه"، کره جنوبی در غیاب کیم مین جائه در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل اردن قرار گرفت و با ارائه نمایشی ضعیف با نتیجه ۲-۰ مغلوب آنها شد.

کین مین جائه که یکی از ستون‌های تیم یورگن کلینزمن در این جام بود، به دلیل دریافت کارت زرد در بازی مقابل استرالیا، از حضور در این بازی محروم بود و همین موضوع تبدیل به یکی از دلایل حذف کره شد.

کره در خط دفاع متزلزل و ضعیف بود و عدم حضور کیم مین جائه بسیار به چشم می‌آمد. حالا که آنها از جام ملت‌ها کنار رفتند، مدافع بایرن مونیخ نیز می‌تواند به تیمش برگردد.

1987865

بایرن مونیخ بدون کیم عملکرد قابل قبولی داشت و به‌جز شکست ۱-۰ برابر وردربرمن در بقیه بازی‌هایش پیروز شد. با این حال اضافه شدن مدافع کره‌ای می‌تواند یک برگ برنده برای توماس توخل باشد. آنها روز شنبه ساعت ۲۱:۰۰ مقابل بایر لورکوزن صدرنشین قرار می‌گیرند و با توجه به اینکه فاصله آنها فقط دو امتیاز است، در صورت پیروزی می‌توانند صدرنشین شوند.

اکانت بایرن مونیخ در شبکه‌های اجتماعی در واکنش به حذف کره نوشته است: «متاسفانه کره و کیم مین جائه در نیمه‌نهایی جام ملت‌ها حذف شدند. موفق باشی کیم. در جام ملت‌های آسیا بازی رده‌بندی برگزار نمی‌شود.»

دیدگاه‌ها