کد خبر : 2000324 | 17 بهمن 1402 ساعت 22:52 | 19.9K بازدید | 5 دیدگاه

پاشازاده و ماموریت یک صعود دیگر در لیگ دو (عکس)

مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی جدید فولاد هرمزگان انتخاب شد.

پاشازاده و ماموریت یک صعود دیگر در لیگ دو (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، پیشکسوت ۵۰ ساله فوتبال ایران پیش از این سابقه هدایت تیم‌های متعددی همچون گسترش فولاد، پارسه تهران، شهرداری تبریز، آلومینیوم اراک، پارس جنوبی جم، راه آهن، نساجی، شاهین بوشهر، بادران، شهرداری ماهشهر، سرخپوشان پاکدشت، سپیدرود رشت، پاس همدان، چوکای تالش و شهرداری نوشهر را در کارنامه دارد.

پاشازاده که از نسل طلایی فوتبال ملی ایران به شمار می‌رود، سابقه بازی در تیم‌هایی همچون استقلال تهران، بایر لورکوزن، راپیدوین اتریش، فورتونا کلن آلمان، اشتورم گراتس اتریش و آدمیراواکرمودلینگ اتریش را در کارنامه دارد و طی روزهای اخیر نقش پررنگی در برنامه‌های تلویزیونی با حضورش به عنوان کارشناس داشته است.

پاشازاده که سال گذشته حضوری کوتاه مدت در شهرداری نوشهر داشت، حالا چالش جدیدی را در فولاد هرمزگان پذیرفته و امیدوار است بتواند این تیم را نیز مانند تجربیات قبلی خود در آلومینیوم اراک، گسترش فولاد، شهرداری تبریز، پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر به لیگ دسته اول برساند.

1987872

فولاد هرمزگان در گروه دوم مسابقات لیگ دسته دوم قرار دارد و از 13 هفته ابتدایی موفق به کسب 18 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه هفتم شده و 8 امتیاز با صدرنشین جدول که شهرداری نوشهر است، فاصله دارد.

سرمربی فولاد هرمزگان در نیم فصل اول مهدی کریمیان بود که در حال حاضر به عنوان یکی از دستیاران سیدعباسی در شاهین بندعامری و لیگ دسته اول به کارش ادامه می‌دهد.

دیدگاه‌ها