کد خبر : 2000326 | 17 بهمن 1402 ساعت 22:58 | 54K بازدید | 38 دیدگاه

از ضعف کره استفاده کردیم؛

سرمربی اردن: من خوشبخت‌ترین مربی جهان هستم

سرمربی اردن می‌گوید پیروزی مقابل کره جنوبی پس از آنالیز و برنامه‌ریزی دقیق این تیم به دست آمد.

سرمربی اردن: من خوشبخت‌ترین مربی جهان هستم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اردن امشب موفق شد یک شگفتی بزرگ دیگر را رقم بزند و با پیروزی دو بر صفر برابر کره جنوبی به فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند.

حسین عموته، سرمربی اردن، در نشست خبری بعد از این بازی گفت: من خوشحال‌ترین مربی قاره و شاید جهان هستم. این یک روز تاریخی برای ماست. من همیشه به کار تیمی اعتقاد دارم. حریف ساده‌ای نداشتیم و زدن دو گل به کره جنوبی کار آسانی نیست.

او درباره صعود تیمش به فینال جام ملت‌های اظهار داشت: همه دستاوردها مهم هستند، زیرا بعد از کار سخت به دست آمده‌اند. البته به نظر من این دستاورد عالی است، زیرا در سطح قاره‌ای به دست می‌آید. اما در هر صورت من از همه دستاوردها لذت می‌برم.

سرمربی اردن ادامه داد: با احترام به تیم قدرتمند کره، راز پیروزی ما، اغراق نکردن است. ما به حریف خود احترام گذاشتیم اما از همان ابتدا روش تهاجمی موثری را در پیش گرفتیم که به بازیکنانمان اعتماد به نفس لازم را می‌داد.

عموته همچنین عنوان کرد: آمادگی ذهنی ما در شرایط ایده‌آلی بود و به افزایش اعتماد بازیکنان به توانایی‌هایشان کمک کرد. من در جلسه قبل از مسابقه به بازیکنان بر لزوم لذت بردن از فوتبال و انجام وظایف دفاعی و تهاجمی تاکید کردم.

وی افزود: ما بازی خودمان را انجام دادیم و مسابقه را کنترل کردیم و در مقاطعی به خصوص پس از برتری دو گله عقب نشینی کردیم. ما از اعداد و ارقام استفاده کردیم؛ تیم ملی کره در این مسابقات گل‌های زیادی دریافت کرد و به همین دلیل تلاش کردیم تا با حمله از این ضعف استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها