کد خبر : 2000332 | 17 بهمن 1402 ساعت 23:25 | 35.6K بازدید | 7 دیدگاه

اوسیمن با شعبده‌بازی به نیمه نهایی رسید!

ویکتور اوسیمن، ستاره نیجریه، در تمرین گروهی امروز تیمش شرکت کرد.

اوسیمن با شعبده‌بازی به نیمه نهایی رسید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی نیجریه چهارشنبه شب در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آفریقا باید مقابل تیم ملی آفریقای جنوبی به میدان برود.

اوسیمن یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار تیم ملی کشورش در این مسابقات بوده و تا به حال در تمامی دیدارهایی این تیم در ترکیب اصلی به میدان رفته و موفق شده یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم ارسال کند. 

اما او با بدشانسی‌های متعدد در این رقابت‌ها رو به رو شده است. او در بازی یک چهارم نهایی مقابل آنگولا که با پیروزی 1-0 نیجریه به اتمام رسید کمی مصدوم شد و بعد از آن هم با مشکلات گوارشی دست به گریبان بوده است که نگرانی زیادی درباره احتمال غیبت او در این رقابت‌ها به وجود آورد که می‌توانست خبر بدی برای هواداران و کادر فنی نیجریه باشد و شرایط را در مرحله نیمه نهایی برای آنها سخت کند.

1987882

این نگرانی زمانی تشدید شد که این مهاجم 25 ساله روز دوشنبه به همراه تیمش به کمپ تمرینی در شهر بواکه ساحل عاج سفر نکرد و به همراه تعدادی از اعضای کادر پزشکی نیجریه برای بررسی‌های پزشکی دقیق‌تر در ابیجان ماند.

با این حال، طبق بیانیه‌ای از کانال رسانه‌های اجتماعی رسمی تیم ملی نیجریه تایید کرد که اوسیمن با انجام درمان‌هایی فشرده و پروازی اختصاصی خودش را به این کمپ رسانده تا به بقیه تیم عقاب‌ها ملحق شود. او به روال عادی در تمرین بعد از ظهر سه‌شنبه تیمش شرکت کرد. این بیانیه تایید کرده است که اوسیمن آماده است تا در نیمه نهایی مقابل آفریقای جنوبی در روز چهارشنبه در ترکیب ثابت به میدان برود.

دیدگاه‌ها