کد خبر : 2000358 | 18 بهمن 1402 ساعت 06:41 | 23.6K بازدید | 5 دیدگاه

دیدگاه استراحت کیم مین جائه احمقانه بود

دفاع کره بدون کیم مین جائه تمام شده بود!

کره جنوبی در غیاب کیم مین جائه، یکی از بهترین بازیکنان جامش، مقابل اردن شکست خورد و از صعود به فینال جام ملت‌های آسیا بازماند.

دفاع کره بدون کیم مین جائه تمام شده بود!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از نیوز وان، پس از بازی یک‌چهارم نهایی مقابل استرالیا، وقتی که کیم مین جائه، به دلیل دریافت کارت زرد از حضور در نیمه‌نهایی محروم شد، افکار عمومی و رسانه‌های کره‌ای به این اتفاق نگاهی مثبت داشتند و گفتند «کیم می‌تواند برای فینال استراحت کند.»

ایده احمقانه‌ای بود. بدون حضور کیم مین جائه، کره جنوبی در دفاع افتضاح به‌نظر می‌رسید. ضعف‌های دفاعی کره را مردی به نام کیم مین جائه پوشانده بود و امروز در غیاب او همه نقص‌ها برملا شد.

تیم ملی کره جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا برابر اردن قرار گرفت و با نتیجه ۲-۰ شکست خورد. کره که در نیمه اول آنقدر ضعیف بود که نتوانست یک ضربه در چارچوب بزند، پس از یک نیمه بدون گل، در ابتدای نیمه دوم گل اول را دریافت کرد. در جایی که پاس بی‌دقت پارک یونگ وو مهار شد و حریف را در موقعیت حمله قرار داد و باعث به برتری رسیدن اردن شد.

در دقیقه ۶۶ باز هم روی پاس اشتباه کره‌ای‌ها اردن صاحب یک ضدحمله شد. موسی التعمری با استفاده از توانایی فردی از میان مدافعان کره‌ای عبور کرد و با ضربه‌ای زیبا با پای چپ گل دوم را به ثمر رساند.

این یک شکست تکان‌دهنده برای کره و هوادارانش بود. خط دفاعی امروز کره از سئول یونگ وو در سمت چپ، کیم یونگ جی‌وون و جونگ سئون هیون در وسط و کیم تائه هوان در سمت راست تشکیل شده بود. با توجه به غیبت کیم مین جائه، این یک ترکیب اجتناب‌ناپذیر برای خط دفاع بود و همه می‌دانستند که ممکن است کار دست کره بدهد.

1987926

دفاع کره‌ای‌ها در این بازی بسیار ضعیف و بی‌ثبات بود. از آنجایی که کیم مین جائه حضور نداشت، دفاع تیم نمی‌توانست متزلزل‌تر از این باشد. این می‌تواند نشان دهد که دیدگاه رسانه‌های کره‌ای و عموم هواداران در مورد اینکه غیبت او مشکل خاصی ندارد و می‌تواند برای فینال «استراحت» کند از ریشه غلط بود.

امروز کره در خط هافبک ضعیف بود و اردنی‌ها پس از عبور از هافبک با یک خط دفاع ضعیف‌تر روبرو می‌شدند. مدافعان در جدال‌های یک در برابر یک شکست می‌خوردند و قابل مقایسه با حریف نبودند. دفاع بدون کیم مین جائه یک توهم بود.

دیدگاه‌ها