کد خبر : 2000411 | 18 بهمن 1402 ساعت 11:45 | 20.6K بازدید | 8 دیدگاه

حمله به فدراسیون کره: مقصر افتضاح کلینزمن هستید!

حذف تیم ملی کره جنوبی از جام ملت‌های آسیا بحرانی جدی را در فوتبال این کشور به وجود آورده است.

حمله به فدراسیون کره: مقصر افتضاح کلینزمن هستید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی روز گذشته در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا روبروی تیم ملی اردن قرار گرفت و در کمال ناباوری با دو گل برابر این تیم شکست خورد. 

بسیاری انتظار داشتند که شاگردان یورگن کلینزمن به راحتی در این دیدار به پیروزی برسند و راهی بازی فینال شوند اما شرایط به شکل کاملا متفاوتی پیش رفت تا انتقادها از این مربی بیش از پیش افزایش پیدا کند. 

اما این بار او در این انتقادها تنها نیست و بسیاری معتقد هستند که چونگ مونگ گیو به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی هم باید به خاطر انتخاب این مربی آلمانی مسئولیتش را در نتایج کسب شده توسط تیم ملی این کشور بپذیرد. 

1987843

خصوصا که بسیاری از رسانه‌های کره‌ای مدعی شده‌اند که رئیس فدراسیون فوتبال این کشور تاکید خاصی روی انتخاب کلینزمن به عنوان سرمربی داشت و حالا نباید از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کند و او هم باید پاسخگو باشد. 

شایعاتی درباره احتمال استعفای چونگ مونگ گیو از سمتش در فدراسیون فوتبال کره و یا ایجاد تغییرات جدی در این فدراسیون در چند هفته پیش رو به گوش می‌خورد و اگر کلینزمن تصمیم به استعفا بگیرد، آنها هم مطمئن باید از این فدراسیون بروند.

دیدگاه‌ها