کد خبر : 2000449 | 18 بهمن 1402 ساعت 14:24 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام لیست تیم والیبال نوجوانان ایران

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 17 سال ایران از 16 بازیکن برای حضور در پنجمین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.

اعلام لیست تیم والیبال نوجوانان ایران

به گزارش ورزش سه، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 17 سال جهان قرار است در ماه آگوست (بازه زمانی 11 مرداد تا 10 شهریور 1403) برگزار شود.

تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران هم برای حضور در این رقابت‌ها اردوهای آماده‌سازی خود را از یکم آبان ماه آغاز کرده است. کادر فنی این تیم پس از ارزیابی 125 بازیکن در مرحله اول با دعوت از 30 بازیکن در ابتدای آبان ماه نخستین اردو را برگزار کردند و در مرحله دوم 23 بازیکن از 21 آبان ماه به اردوی آماده‌سازی دعوت شدند تا به تمرینات خود ادامه دهند.

سومین اردوی آماده‌سازی این تیم با حضور 19 بازیکن 28 آذر تا سوم دی ماه برگزار شد و چهارمین اردوی نیز از 26 دی تا دوم بهمن پیگیری شد. آرش صادقیانی این بار هم از 16 بازیکن برای حضور در پنجمین اردوی آماده‌سازی دعوت کرده است که بازیکنان باید عصر روز دوشنبه 23 بهمن خود را به علیرضا استعدادی سرپرست تیم در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون والیبال معرفی کنند و این مرحله از تمرینات از 24 تا 28 بهمن پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران سپس در قالب تیم شف هوو در لیگ برتر نوجوانان شرکت خواهد کرد. مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های برتر کشور از روز دوشنبه 30 بهمن به میزبانی باشگاه ایفاسرام اردکان در شهر بابلسر استان مازندران آغاز می‌شود و به مدت 10 روز تا نهم اسفندماه پیگیری خواهد شد.

امیرحسین شجاع، شنتیا به‌نژاد، میثم یموتی، مصطفی صداقت، پارسا گله‌دار، سینا حضرتی، محمدمهدی حسینی، مسعود ایمری، طاها لایقی، طاها محسنی، امیرحسین نقوی، آرمین آسیای، محمدرئوف خوشحال، کامیاب عبدالهی، امیرعلی فرج‌پور و عماد اسد نژاد بازیکنان دعوت شده به پنجمین مرحله تمرینات آماده‌سازی تیم ملی زیر 17 سال پسر ایران هستند.

دیدگاه‌ها