کد خبر : 2000608 | 19 بهمن 1402 ساعت 03:30 | 20.4K بازدید | 13 دیدگاه

اعتماد به نفس را از دست داده بودیم؛

مدیر تیم ملی قطر: اصلا انتظار صعود نداشتیم!

مدیر تیم ملی قطر در مورد صعود این تیم به فینال صحبت کرد.

مدیر تیم ملی قطر: اصلا انتظار صعود نداشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، طلال الکعبی مدیر تیم‌های ملی امروز در ورزشگاه الثومامه از پیروزی سه بر دو العنابی مقابل تیم ملی ایران ابراز خوشحالی کرد: در ابتدای مسابقات هیچکس انتظار صعود به این مرحله را نداشت و به دلیل تغییری که در کادر فنی و تیم ورزشی ایجاد شد، به توانایی خود اطمینان نداشتیم که به این مرحله برسیم. مراحل پیشرفته اما فدراسیون فوتبال قطر تصمیم گرفت بعد از پایان مسابقات در زمان مناسب مربی را عوض کند. بازی دوستانه اردن که در آن به ایران چهار باختیم.

الکعبی افزود: خدا را شکر که برای دومین‌بار متوالی به فینال راه یافتیم و خوشحالیم که فینال بین ما و تیم اردن عربی خواهد بود. بعد از فینال 2007 که عربی بین عراق و عربستان بود، دوحه با رویارویی نهایی دو تیم عربی تاریخ جدیدی خواهد داشت.

وی در ادامه اظهارات خود گفت: باید به بازیکنان به‌خاطر زحمات زیادشان تبریک بگوییم و خوش شانس هستیم این نسل به ما کمک‌های زیادی کرده است و امتداد نسل‌های گذشته در فوتبال قطر است. ما کار جمعی و ارتباطمان با بازیکنان را ادامه دادیم و آنها بدون فشار بازی می‌کنند و ما تا حد امکان سعی کرده‌ایم جو خوبی درست کنیم.

وی در پایان اظهارات خود خاطرنشان کرد: از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و ما را بسیار حمایت کردند تشکر می‌کنیم و شنبه هفته آینده در ورزشگاه لوسیل منتظر آنها هستیم تا پشت العنابی بایستند و از آن برای کسب عنوان دوم آسیا حمایت کنند.

دیدگاه‌ها