کد خبر : 2000624 | 19 بهمن 1402 ساعت 01:56 | 6.9K بازدید | 10 دیدگاه

پی‌اس‌جی 3-1 برست: انریکه همه جام‌ها را می‌خواهد!

پاری سن ژرمن موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فرانسه در برست را با نتیجه 3-1 شکست دهد.

پی‌اس‌جی 3-1 برست: انریکه همه جام‌ها را می‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن موفق شد در در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فرانسه در ورزشگاه پارک دو پرنس برست را با نتیجه 3-1 شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. این تیم از همان ابتدا توپ و میدان را در دست گرفت و نزدیک به 20 شوت به سمت دروازه میهمان زد.

در دقیقه 12 حرکت سرعتی اشرف حکیمی، عثمان دمبله را در موقعیتی مناسب قرار داد اما ضربه این ستاره درست به دست‌های گریگوری کودر دروازه‌بان برست رفت.

دقایقی بعد بردلی بارکولا در محوطه برست سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقیقه 21 امباپه می‌توانست به گل برسد که شوت زیبای او بعد از نفوذ روی حرکت تکنیکی خودش با پای راست کودر دفع شد.

دقایقی بعد در معدود موقعیت‌های برست در طول بازی، بردلی لوکو مدافع چپ این تیم روی یک ضد حمله با جان لوئیجی دوناروما تک به تک شد که ضربه‌اش با اصابت به تیر افقی به بیرون رفت.

1988369

در دقیقه 34 کیلیان امباپه گل اول پاریسی‌ها را به ثمر رساند. روی اشتباه وحشتناک لوکو، دمبله توپ ربایی کرد و توپ را به وارن زئیر امری رساند و این ستاره جوان هم با یک پاس کات بک موفق شد امباپه را در موقعیت گلزنی قرار دهد و کاپیتان پاریسی‌ها هم اشتباه نکرد و موفق شد گل زیبایی به ثمر برساند.

سه دقیقه بعد پاریس گل دوم را این‌بار هم روی حرکت دمبله به ثمر رساند. روی یک حرکت تیم موفق از دفاع تا حمله دمبله در محوطه جریمه دانیلو پریرا را صاحب توپ کرد و این ستاره هم به سادگی با یک بغل پا دروازه را باز کرد.

1988367

بازی با همین نتیجه در نیمه اول به پایان رسید. در نیمه دوم پاریس به حملات خود ادامه داد و ستاره امشب پاریسی‌ها ، عثمان دمبله بارها با فرارهای تند و تیز از سمت راست خط حمله رقیب را آزار داد. روی خطرناک‌ترین موقعیت در دقیقه 53، خود دمبله می‌توانست با شوت پای راست به گل برسد که کودر یک بار دیگر دروازه‌اش را نجات داد.

از دقیقه 60 برست کمی به خودش آمد و حملات هدفمندی را روی دروازه پاریس ترتیب داد که در دقیقه 65 به ثمر نشست. دفاع پاریس کاملا روی حمله برست جام ماند و ماتیاس پریرا به سادگی وارد محوطه شد و استیو مونی را صحب توپ کرد و این بازیکن گل اول برست را به ثمر رساند.

1988370

برست می‌رفت که سوار بازی شود که در دقیقه 69 با اخراج براسیر به‌خاطر خطا روی امباپه 10 نفره شد تا دوباره پاریسی‌ها صاحب توپ و میدان شوند.

در فاصله یک ربع به انتهای بازی، پاریسی‌ها با ضربات متعدد امباپه و آنسیو دروازه برست را تهدید کردند که ثمربخش نبود.

1988371

در نهایت در دقیقه 90+2 گونچالو راموس روی ارسال کوتاه اشرف حکیمی موفق شد یک دروازه خالی را از فاصله نزدیک به گل تبدیل کند تا پاریس این دیدار را هم با نتیجه 3-1 و به سادگی به پایان ببرد و به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فرانسه صعود کند.

دیدگاه‌ها