کد خبر : 2000698 | 19 بهمن 1402 ساعت 13:45 | 23.1K بازدید | 4 دیدگاه

به پرز گفتم ایده سوپرلیگ درست نیست

یک حامی بزرگ دیگر سوپرلیگ کنار کشید

رئیس ناپولی تایید کرد که پروژه سوپرلیگ اروپا را قبول ندارد و آن را ضد دموکراتیک می‌داند. اخیرا گفته می‌شد او قرار است به سوپرلیگ جدید بپیوندد.

یک حامی بزرگ دیگر سوپرلیگ کنار کشید

به گزارش "ورزش سه"، آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی، مرد همیشه منتقد یوفا که با آغوش باز از حکم دادگاه اتحادیه اروپا (CJEU) برای سازماندهی سوپرلیگ دفاع کرد، دیروز در مورد ملاقات اخیرش با فلورنتینو پرز، رئیس رئال، حرف زد.

دی لورنتیس فاش کرد که چند ماه پیش در آلیکانته با فلورنتینو ملاقات کرده و موضع خود را در مورد پروژه سوپرلیگ روشن کرده است.

1969798

او در یک کنفرانس مطبوعاتی در کاستل ولتورنو توضیح داد: «من هرگز از سوپرلیگ دفاع نکرده‌ام، بلکه برای ماهیت دموکراتیک فوتبال و آزادی بازار جنگیده‌ام. وقتی با فلورنتینو پرز در آلیکانته ملاقات کردم، به او گفتم که او شایستگی نوشتن سناریو برای سوپرلیگ را داشته است. من اهل سینما هستم و بدون سناریو هیچ فیلمی وجود ندارد. فلورنتینو حالا رای موافق دادگاه اتحادیه اروپا را دارد و اکنون شکل‌گیری تورنمنتی در حال بررسی است که درآمد آن از 5000 میلیون شروع می‌شود و می‌تواند به 100000 میلیون درآمد برسد.»

دی لورنتیس ادامه داد: «با این حال، به او گفتم که ایده سوپرلیگ اشتباه است چون باید به لیگ داخلی هم فکر کنیم. اگر سوپرلیگ به عنوان انحصار استدلال شود، ضد دموکراتیک است. لیگ داخلی بر همه چیز اولویت دارد، حتی بر تیم ملی، زیرا مورد احترام هواداران است.»

دیدگاه‌ها