کد خبر : 2000752 | 20 بهمن 1402 ساعت 04:00 | 17.1K بازدید | 12 دیدگاه

عباس‌زاده و یک مهمان ‌ویژه: میم مثل مادر

در اولین تمرین نساجی با کادر و بازیکنان جدید در ورزشگاه وطنی، حضور خانواده بازیکنان و به ویژه مادر محمد عباس‌زاده، لحظات جالبی را خلق کرد.

عباس‌زاده و یک مهمان ‌ویژه: میم مثل مادر

به گزارش "ورزش سه"، تمرین نساجی در آستانه دیدار حساس حذفی مقابل آلومینیوم، مهمان ویژه کم نداشت. محمد عباس‌زاده شماره ۳۳ و محبوب نساجی بازگشتی دوباره به جمع شمالی‌ها داشته و هواداران نساجی به‌شدت به او و این پیوستن در میانه فصل، خوش‌بین هستند. این اتفاق در فصل صعود آنها به لیگ برتر هم افتاد، جایی‌که عباس‌زاده در نقش قهرمان ظاهر شد و در بازگشت به قائمشهر، نساجی را به لیگ برتر آورد.

اولین تمرین محمد عباس‌زاده و رفقایش روی چمن وطنی و تحت نظر مربی جدید، با استقبال ویژه از سوی هواداران نساجی مواجه شد. فردا برای اولین‌بار بانوان هوادار نساجی با تهیه بلیت به تماشای بازی شمالی‌ها خواهند نشست و امروز هم حضور پر رنگ آنها در تمرین حس می‌شد. مادر محمد عباس‌زاده یکی از این بانوان بود و حضور او و دیگر خانواده‌ها روی نیمکت نساجی، فضایی گرم و صمیمی را بر تمرین حاکم کرده بود.

محمد عباس‌زاده بعد از حضور نه چندان موفق در فولاد دوباره از جنوب به شمال کوچ کرده تا کشتی بحران‌زده نساجی را با کمک سرمربی جدید و دیگران، به ساحل امن برساند. دیدار حذفی مقابل آلومینیوم فرصت بسیار خوبی برای آلکاراز، عباس‌زاده و نساجی است تا به روزهای خوب، بازگردند.

1988573
1988574
1988575

عکاس: مجتبی حمیدیان

دیدگاه‌ها