کد خبر : 2000779 | 19 بهمن 1402 ساعت 21:19 | 16K بازدید | 15 دیدگاه

ماسیمیلیانو میرابلی، مدیر اجرایی سابق میلان:

چالهان‌اوغلو به میلان خیانت نکرد!

ماسیمیلیانو میرابلی، مدیر اجرایی سابق میلان، اعتراف کرد که هاکان چالهان اوغلو با رفتن به اینتر به روسونری خیانت نکرده است.

چالهان‌اوغلو به میلان خیانت نکرد!

به گزارش "ورزش سه"، چالهان اوغلو در سال 2021 بعد از این که قراردادش با میلان تمدید نشد، با انتقالی آزاد به رقیب همشهری این تیم یعنی اینتر پیوست که باعث بروز خشم در بین هواداران قرمز و مشکی‌پوش شهر شد.

مدیر سابق میلان در آخرین مصاحبه خود با روزنامه توتو اسپورت از چالهان اوغلو دفاع کرد و گفت که به باشگاه سابقش خیانت نکرده است. میرابلی گفت: "باید جور دیگری ماجرا را ببینیم. اراده‌ای برای نگه داشتن او وجود نداشت. میلان باید برای حفظ او می‌جنگید، اما در نهایت او را آزاد گذاشتند، همان کاری که با جیان لوئیجی دوناروما و فرانک کسیه هم انجام دادند.
هواداران میلان قبلا او را تحسین می‌کردند و حالا فکر می‌کنند که او به روسونری خیانت کرده است، اما این درست نیست. میلان نمی‌خواست این پسر را حفظ کند. این چالهان اوغلو نبود که می‌خواست برود."

1988628

اینتر به این ستاره ترکیه‌ای تنها 500 هزار یورو در سال بیشتر از قرارداد قبلی این ستاره با میلان پیشنهاد داد، بنابراین میرابلی اصرار داشت که پول دلیل جدایی ستاره ترک از روسونری نبوده است بلکه او به‌خاطر ندیدن اعتماد و احترام تیم را ترک کرد. میرابلی در سال 2018 پس از سه فصل حضور در این باشگاه از میلان اخراج شد.

چالهان اوغلو در 122 بازی برای اینتر 23 گل به ثمر رسانده و قرارداد او با نراتزوری در ژوئن 2027 به پایان می‌رسد. ملی پوش ترکیه‌ای امروز 30 ساله شد.

دیدگاه‌ها