کد خبر : 2000811 | 20 بهمن 1402 ساعت 06:11 | 26K بازدید | 11 دیدگاه

دهمین مصدومیت ستاره لیورپول: کارش تمام است!

تیاگو آلکانتارا، هافبک لیورپول، دچار مصدومیت جدیدی شده است که ممکن است کار او را در این تیم برای همیشه به پایان برساند.

دهمین مصدومیت ستاره لیورپول: کارش تمام است!

به گزارش "ورزش سه"، این هافبک اسپانیایی در دقایق پایانی باخت 1-3 تیمش مقابل آرسنال در هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس وارد بازی شد. این اولین حضور ستاره اسپانیایی پس از مصدومیتی بود که در آوریل 2023 متحمل شد. او پس از 9 ماه غیبت در ترکیب قرمزها حاضر شده بود.
اما به گزارش روزنامه بریتانیایی گاردین، آلکانتارا دوباره دچار مصدومیت عضلانی جدیدی شده که می‌تواند او را تا پایان فصل از میادین دور کند. این روزنامه همچنین ادعا می‌کند باشگاه لیورپول تصمیم دارد آلکانترا را کنار بگذارد و پیشنهاد تمدید قرارداد جدیدی به دلیل مصدومیت‌های زیاد برای او ارسال نخواهد شد."

میزان و مدت غیبت آلکانترا مشخص نشده است اما به احتمال زیاد او به دلیل غیبت طولانی مدت قبلی‌اش از میادین هم دیرتر ریکاوری خواهد کرد و فرصت بازی در این فصل را تا حد زیادی از دست خواهد داد. این دهمین مصدومیتی است که آلکانتارا از زمان پیوستن به لیورپول در تابستان 2020 از بایرن مونیخ متحمل شده است. در مجموع غیبت این بازیکن اسپانیایی از لیورپول از اولین مصدومیتش تا آخرین مصدومیتش به 562 روز رسید و احتمالا بیشتر هم خواهد شد.

آلکانترا از زمان حضورش در آنفیلد، 81 بازی قرمزها را از دست داده است، در حالی که توانسته در 98 مسابقه در رقابت‌های مختلف شرکت کند که طی آنها 3 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است.

دیدگاه‌ها