کد خبر : 2000850 | 20 بهمن 1402 ساعت 09:46 | 40.7K بازدید | 39 دیدگاه

خط و نشان ستاره رئال برای امباپه: هالند بهتر است!

آندری لونین، دروازه‌بان رئال مادرید، معتقد است که ارلینگ هالند بازیکن بهتری از کیلیان امباپه است.

خط و نشان ستاره رئال برای امباپه: هالند بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"، بحث پیوستن امباپه به رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو بار دیگر به موضوعی داغ در چند هفته اخیر تبدیل شده است. 

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی در روزهای اخیر خبر داده بودند که این بازیکن فرانسوی تصمیمش را گرفته و قصد دارد در پایان فصل جاری پاری سن ژرمن را ترک کند و راهی رئال مادرید شود تا به شایعات پایان دهد. 

با این حال، طولانی شدن این روند و همچنین اتفاقاتی که دو سال قبل در آستانه پیوستن او به رئال رخ داد باعث شده است که بسیاری با دیده شک و تردید به این اتفاقات و اخبار مطرح شده نگاه کنند و به نظر می‌رسد که لونین هم یکی از آنها است. 

1979306

این بازیکن که حالا با مصدومیت تیبو کورتوا به دروازه‌بان اول رئال تبدیل شده است در پاسخ به سوالی درباره این که هالند بازیکن بهتری است یا امباپه به الچیرینگیتو گفت: «به عنوان یک شماره 9، ارلینگ هالند بازیکن بهتری است.»

او همچنین درباره این که آیا امباپه در این فصل به رئال خواهد پیوست یا نه اظهار داشت: «آیا او برای رئال بازی خواهد کرد؟ پس از چهار-پنج سالی که شایعات متفاوتی در این‌باره شنیدیم، من واقعا نمی‌دانم که آیا او خواهد آمد یا خیر.»

لونین همچنین به الگو و اسطوره فوتبالی‌اش اشاره و اضافه کرد: «اسطوره من؟ به عنوان بازیکن حرفه‌ای کریستیانو رونالدو است اما مرجع دروازه‌بانی برای من ایکر کاسیاس است.»

دیدگاه‌ها