کد خبر : 2000864 | 20 بهمن 1402 ساعت 11:30 | 7.7K بازدید | 4 دیدگاه

لیموچی از شمال خاطره خوش دارد (عکس)

وینگر آلومینیوم اراک به دنبال درخشش دوباره در جدال با نساجی است.

لیموچی از شمال خاطره خوش دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در حالی امروز نخستین بازی جام حذفی را در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر مقابل نساجی مازندران برگزار می‌کند که دیدار رفت همین فصل را در این استادیوم برگزار کرده و روی پاس مهدی لیموچی و ضربه تمام کننده احسان قهاری به پیروزی یک بر صفر رسیده بود و امروز هم به دنبال رقم زدن این اتفاق است.

مهدی لیموچی که در دور رفت لیگ برتر جزء بازیکنان شاخص آلومینیوم بود و توانست دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد، در مسابقه هفته ششم برابر نساجی مازندران نمایش موثری داشت و در شرایطی که فقط 3 دقیقه از بازی گذشته بود، پاس احسان قهاری را به او تحویل داد تا این بازیکن گلزنی کند.

1988762

شماره هفت آلومینیوم که نمایش خوبی زیر نظر مجتبی حسینی داشته و یکی از ستاره‌های نوظهور دور رفت لیگ برتر بود، امیدوار است مثل بازی رفت مقابل نساجی، امروز هم عملکرد خوبی در ورزشگاه شهید وطنی و برابر هواداران حریف داشته باشد و دوباره توانایی‌هاییش را به نمایش بگذارد.

این بازیکن 24 ساله جزء مهره‌های هجومی آلومینیوم به حساب می‌آید که اراکی‌ها در بازی امروز روی درخشش او حساب ویژه‌ای باز کردند تا بتوانند به پیروزی دوباره مقابل نساجی دست پیدا کنند و به مرحله بعدی در جام حذفی برسند.

دیدگاه‌ها