کد خبر : 2000894 | 20 بهمن 1402 ساعت 13:40 | 16.2K بازدید | 45 دیدگاه

الهیدوس: تغییر سرمربی عامل حضور قطر در فینال است

حسن الهیدوس می‌گوید که هیچکس انتظار نداشت که تیم ملی قطر به فینال جام ملت‌های آسیا برسد.

الهیدوس: تغییر سرمربی عامل حضور قطر در فینال است

به گزارش "ورزش سه"، جام ملت‌های آسیا 2023 به ایستگاه پایانی خود رسیده و تیم‌های ملی قطر و اردن فردا بازی فینال این دوره از پیکارها را برگزار می‌کنند.

حسن الهیدوس، کاپیتان تیم ملی قطر در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: العنابی پس از انجام کارهای تاکتیکی عالی به فینال جام ملت‌های آسیا رسید و فردا شنبه به مصاف همتای اردنی خود می‌رود.

الهیدوس گفت: بیایید رک صحبت کنیم، تیم ملی قطر نتوانست آن فرم فنی که در دوره قبلی جام ملت‌ها را داشت، در این دوره نیز تکرار کند که دلیل آن، پیشرفت تیم‌های شرکت کننده است.

1988791

وی افزود: ما ایده‌های مربی تیم، لوپز را اجرا کردیم و توانستیم شخصیت خود را ارتقا دهیم تا علی‌رغم انتقاداتی که به ما وارد شد، به بازی فینال برسیم. هیچکس انتظار نداشت که ما در مسابقه پایانی حاضر شویم.

او ادامه داد: معتقدم که تلاش‌های فدراسیون فوتبال قطر برای بهبود وضعیت تیم ملی و همچنین حضور مربی لوپز قبل از آغاز مسابقات، عامل مهمی در رسیدن تیم ملی به مسابقه فینال بود.

الهیدوس گفت: از صعود تیم ملی اردن به فینال تعجب نکردم، قبل از شروع جام ملت‌های آسیا یک بازی دوستانه با آنها انجام دادیم و عملکرد بسیار خوبی داشتند. بنابراین از درخشش آنها در جام ملت‌ها تعجب نمی‌کنم.

دیدگاه‌ها