کد خبر : 2000959 | 20 بهمن 1402 ساعت 17:34 | 10.9K بازدید | 14 دیدگاه

پپ: درک بزرگی هالند و دی‌بروینه هوش زیادی نمی‌خواهد!

پپ گواردیولا می‌گوید تاثیر بسیار زیاد بازی ارلینگ هالند و کوین دی بروینه کنار هم در منچسترسیتی واضح است.

پپ: درک بزرگی هالند و دی‌بروینه هوش زیادی نمی‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم منچسترسیتی فردا در اتحاد میزبان اورتون خواهد بود و با پیروزی خانگی می‌تواند جایگاه خود را در رده دوم محکم کند و منتظر لغزش لیورپول برای بازگشت به صدر جدول بماند. گواردیولا در نشست خبری قبل از این بازی در مورد شرایط تیمش در آستانه این بازی صحبت کرد.

تاثیر ارلینگ هالند و کوین دی بروینه کنار هم؟
"وقتی یک بازیکن 60 گل به ثمر می‌رساند، به شما کمک می‌کند تا بازی‌ها را ببرید. وقتی یک بازیکن توانایی هزار یا حتی میلیون پاس گل دارد، به شما کمک می‌کند بازی‌ها را ببرید. لازم نیست در هاروارد یا ییل تحصیل کنید تا بفهمید که گل‌های هالند و پاس‌های کوین دی بروین کمک بزرگی هستند."

1988895

فیل فودن بهترین فوتبال زندگی‌اش را بازی می‌کند؟
"نه او 23 ساله است و می‌تواند پیشرفت کند. او این را می‌خواهد و می‌تواند این کار را انجام دهد. البته که می‌تواند بهتر شود."

چه انتظار بیشتری از این تیم دارید؟
"اینکه به همین شکل ادامه دهند. به همان شکلی که در این چند وقت اخیر ادامه دادند و بازی کردند کار کنند. ما بارها به همین شکل قهرمان شده‌ایم و خوب بوده‌ایم. اورتون بسیاری از وقت‌ها مقابل ما در اتحاد نتیجه گرفته است، به خاطر این دلیل ساده که آنها بسیار خوب هستند. ما هم باید بهترین نسخه خود باشیم."

چرا بررسی اتهامات مشابهی به سیتی بیشتر از بررسی اتهامات اورتون وقت گرفت؟
"انتظار دارید این سوال را جواب دهم؟ من چیزی در این مورد نمی‌دانم. فقط باید صبر کنیم همین."

هیچ وقت مقابل شان دایش شکست نخورده‌اید...
"لطفا اینطوری نگویید. هیچ وقت نمی‌دانیم بازی بعدی چی می‌شود. من برای او احترام زیادی قائل هستم و اخیرا به 300 بازی هدایت در لیگ برتر رسیده است. تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیتش را دارم."

ایده کارت‌های آبی؟
"فعلا دغدغه ما نیستند. حتی نمی‌دانیم دقیقا چطور کار خواهند کرد. باید صبر کنیم و ببینیم چطور راه اندازی خواهند شد.

وضعیت بدنی بازیکنان؟
"ما برنامه بدنسازی خود را تغییر داده‌ایم، باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید. امیدوارم موثر باشد و مصدومیت‌ها را تمام کند."

دیدگاه‌ها