کد خبر : 2001003 | 20 بهمن 1402 ساعت 21:18 | 33.1K بازدید | 6 دیدگاه

پیروزی سپاهان به نفع خاتون و سیرجان؛

سپاهان ملوان را به سبک خودش برد!

با نتایج به دست آمده در هفته یازدهم لیگ برتر زنان و رقم خوردن دومین شکست ملوان، کماکان خاتون بم بخت اول قهرمانی به شمار می‌رود.

سپاهان ملوان را به سبک خودش برد!

به گزارش ''ورزش سه''، ظهر امروز پنج مسابقه هفته یازدهم لیگ برتر زنان برگزار شد و در مهمترین مسابقه این هفته، ملوان و سپاهان در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری طلایی پوشان اصفهانی به پایان رسید. سپاهان در این دیدار موفق شد با تک گل تماشایی فاطمه پسندیده که روی کار انفرادی او به ثمر رسید، دومین شکست ملوانی‌ها را در طول فصل جاری رقم بزند. این درحالی بود که در طول فصل جاری اکثر پیروزی‌‌های ملوان روی کارهای انفرادی ستاره‌های این تیم و با نتایج اقتصادی به دست آمده بود و حالا سپاهان دقیقا به همان روش از سد این تیم گذشت. 

ملوان و سپاهان درحالی امروز به مصاف هم رفتند که پیش از این مسابقه، سپاهان با متحمل شدن ۲ شکست و سه تساوی و کسب ۱۸ امتیاز، با قرار گرفتن در رتبه چهارم از کورس مدعیان جا مانده بود اما ملوانی‌ها با ۲۵ امتیاز در فاصله یک امتیازی صدر جدول قرار داشتند و به نظر می‌رسید نبرد رو  در روی خاتون و ملوان، نقش بسزایی در تعیین سرنوشت قهرمانی داشته باشد اما شکست امروز ملوان و برتری ۷ بر ۰ خاتون در دیدار مقابل آوا تهران، موجب افزایش اختلاف انزلیچی‌ها با صدر جدول به ۴ امتیاز شد.  

شهرداری سیرجان، دیگر تیم مدعی قهرمانی نیز بعد از متحمل شدن شکست تلخ در هفته گذشته مقابل ملوان، امروز با نتیجه ۳ بر ۰ مقابل ایساتیس کران فارس به برتری رسید و ۲۵ امتیازی شد تا فاصله سیرجانی‌ها هم با صدر جدول به ۴ امتیاز برسد.  

بولت پرسپولیسبا نتایج به دست آمده، کماکان خاتون بم با ۲۹ امتیاز بخت اول قهرمانی در لیگ پانزدهم زنان است. بمی‌ها که مدافع عنوان قهرمانی لیگ زنان هستند، تنها تیم بدون شکست این فصل بوده‌‌اند و طی ۱۱ مسابقه موفق به کسب ۹ پیروزی شده‌اند.  

نتایج کامل هفته یازدهم لیگ برتر زنان به شرح زیر است: 

آوا تهران ۰ – ۷ خاتون بم 
شهرداری سیرجان ۳ – ۰ ایساتیس‌کران فارس 
سپاهان اصفهان ۱ – ۰ ملوان بندرانزلی 
پالایش گاز ایلام ۱ – ۱ نماینده البرز 
کانی کردستان ۲ – ۳ پیکان تهران

دیدگاه‌ها