کد خبر : 2001125 | 21 بهمن 1402 ساعت 14:55 | 26.2K بازدید | 9 دیدگاه

خیرونای هراس‌انگیز با میگل و کوتو

خطر اینجاست: رئال باید از این دو بازیکن بترسد

میگل گوتیرز و یان کوتو که هر دو مورد علاقه رئال هستند، امشب خطر بالقوه‌ای برای رئال در برنابئو خواهند بود.

خطر اینجاست: رئال باید از این دو بازیکن بترسد

به گزارش "ورزش سه"، امشب خیرونا با هدف مبارزه و ادامه حضور به عنوان رقیب مستقیم مادریدی‌ها در مبارزه برای عنوان قهرمانی لالیگا به سانتیاگو برنابئو خواهد رفت. برای انجام این کار، خیرونا می‌داند که باید بهترین بازی فصل را انجام دهد تا شانس گلزنی داشته باشد.

تیم تحت هدایت میچل پس از 23 بازی با 56 امتیاز، تنها دو امتیاز کمتر از رئال دارد. بسیاری معتقدند نقاط قوت خیرونا در جناحین هستند، جایی که یان کوتو در راست و میگل گوتیرز در سمت چپ آقایی می‌کنند و جالب اینکه شاید فصل بعد هر دو را در رئال ببینیم.

1989165

میگل محصول آکادمی رئال است و چند سال پیش این تیم را ترک کرد، ولی رئال در سه سال پیش‌رو بند بازگشت شش، هفت و هشت میلیون یورویی در قراردادش با خیرونا گنجانده است و او این اواخر توانسته توجه کارلو آنچلوتی را جلب کند. مرد ایتالیایی دیروز از ستاره چپ پای خیرونا تمجید کرد.

1965159

کوتو نیز که صراحتا از علاقه‌اش به رئال حرف زده، دوست دارد فصل بعد برای این باشگاه بازی کند اما هنوز یک سال و نیم دیگر قرارداد دارد و تحت اختیار منچسترسیتی است. رئال از کوتو خواسته قراردادش را تمدید نکند تا بتواند اینگونه سیتی را برای فروش تحت فشار قرار دهد.

قطعا این دو مهره خطرناک خیرونا امشب در برنابئو کار برای رئال را دشوار خواهند کرد، ستاره‌هایی که فصل بعد شاید در رئال باشند و شاید هم امشب کار قهرمانی را برای کهکشانی‌ها سخت کنند.

دیدگاه‌ها