کد خبر : 2001162 | 21 بهمن 1402 ساعت 17:45 | 32.7K بازدید | 12 دیدگاه

سامان قدوس در روز فینال آسیا روی نیمکت

نام هافبک ایرانی برنتفورد جزو نفرات ذخیره این تیم مقابل ولورهمپتون دیده می‌شود.

سامان قدوس در روز فینال آسیا روی نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد که سامان قدوس در آن عضویت دارد، از ساعت 18:30 امشب در ورزشگاه مالینیو به مصاف تیم رده دهمی ولورهمپتون خواهد رفت.

سامان قدوس که طی یک ماه و هفت روز گذشته دور از مسابقات برنتفورد بود و تیم ملی ایران را در جام ملت‌های آسیا همراهی می‌کرد، در بازگشت به انگلیس شرایط متفاوتی را با نیمکت نشینی مقابل ولورهمپتون تجربه می‌کند.

1970963

هافبک ایرانی برنتفورد که قبل از جام ملت‌های آسیا در هفت بازی پیاپی باشگاه در ترکیب این تیم حضور داشت و در پست‌های دفاع راست، دفاع چپ و هافبک میانی به کار گرفته شد، همچنان دور از فهرست نفرات‌شان مقابل ولورهمپتون است که پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم به زمین برود.

1989236

قدوس که در فصل جاری لیگ برتر انگلیس 14 بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده، در جام ملت‌های آسیا حضور ثابت در تمام 6 مسابقه تیم ملی ایران داشت که دو پاس گل هم داد ولی نتوانست صعود به فینال را تجربه کند.

تیم فوتبال برنتفورد با 6 پیروزی، 4 مساوی و 12 شکست در این فصل 22 امتیازی و تیم پانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس است که در صورت برتری مقابل ولورهمپتون یک پله صعود می‌کند.

دیدگاه‌ها