کد خبر : 2001234 | 21 بهمن 1402 ساعت 21:27 | 35.8K بازدید | 14 دیدگاه

پوستکوگلو:

پاس کلاس جهانی سون سرنوشت بازی را تغییر داد

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، از پاس دیدنی سون هیونگ مین در بازی مقابل برایتون تمجید کرد.

پاس کلاس جهانی سون سرنوشت بازی را تغییر داد

به گزارش "ورزش سه"، آنگه پوستکوگلو خوشحال است که تاتنهام با پاس گل دیدنی سون هیونگ مین موفق شد برایتون را در لحظه حساسی از پیش رو بردارد.

تاتنهام در بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس از برایتون میزبانی کرد و با گل دقیقه 6+90 برنان جانسون روی پاس سون هیونگ مین موفق شد 3 امتیاز حساس را کسب کند.

1989399

آنگه پوستکوگلو پس از این بازی گفت: "از کسب این برد خوشحالم و فکر می‎‌کنم در نهایت به خاطر تلاشی که داشتیم شایسته این نتیجه بودیم. می‌توان گفت نیمه اول عالی نبودیم. بخشی از آن به این دلیل است که برایتون تیم خوبی است، آنها به خوبی هدایت شده‌اند و بسیار منظم هستند اما ما در نیمه اول اینطور نبودیم. ما فقط با فوتبال، تلاش و کارمان کمی آزادی عمل گرفتیم اما تکرار می‌کنم که در نیمه اول اینطور نبودیم."

نیمه دوم؟

به نظرم نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. وقتی دنبال بازگشت به بازی هستید، همیشه سخت است، زیرا حریف می‌تواند از شما دوباره پیش بیفتد اما من فکر می‌کنم که در بیشتر موارد به خوبی از عهده آن برآمدیم و من راضی هستم.

تعویض‌ها؟

ما بازیکنانی داشتیم که می‌توانستند وارد بازی شوند و در بازی تاثیر بگذارند که همین اتفاق افتاد.

پاس گل سون هیونگ مین؟

آن توپی که سون ارسال کرد، یک سانتر در حد کلاس جهانی از یک بازیکن در سطح بالا بود که سرنوشت بازی را رقم زد و به همین دلیل بود که او پیش رفت و این پاس را ارسال کرد.

دیدگاه‌ها