کد خبر : 2001270 | 21 بهمن 1402 ساعت 23:23 | 17.8K بازدید | 2 دیدگاه

سوپرگل مدافع اردن فقط یک مانع داشت: برشام! (ویدو)

مشعل برشام ضربه قیچی یزان العرب را به زیبایی برگشت داد و مانع سوپرگل این مدافع پیش کشیده شد.

سوپرگل مدافع اردن فقط یک مانع داشت: برشام! (ویدو)

به گزارش ورزش سه، یزان العرب مدافع گلزن اردنی‌ها مانند بازی با عراق در زمانی که تیم ملی کشورش از قطر عقب بود در حملات این تیم شرکت می‌کرد و روی یک ضربه کرنر با ضربه قیچی قصد داشت دروازه عنابی‌ها را باز کند که مشعل برشام با واکنش به موقع دروازه را نجات داد و اجازه گلزنی به این مدافع پیش کشیده نداد.

مشعل برشام قبل از ارسال این ضربه کرنر دو واکنش خوب نشان داده بود که مهار آخر او تبدیل به ضربه کرنر شد و همان کرنر با ضربه یزان العرب همراه شد که او در این صحنه هم آماده واکنش سریع و دفع کردن توپ بود و مانع به ثمر رسیدن گل تساوی اردن شد، این توپ اگر گل می‌شد یکی از زیباترین و حساس‌ترین گل‌های تورنمنت می‌شد که از بدشانسی العرب، برشام روز خوبی را سپری می‌کرد.

ویدئو: 324349

او در حد فاصله دقیقه 55 تا 65 چندین واکنش فوق‌العاده نشان داد و مانع گلزنی اردنی‌ها شد و در نهایت در دقیقه 67 با اشتباه مدافعان قطر و ضربه سنگین النعیمات از داخل محوطه جریمه تسلیم شد و موفق به کلین شیت در این مسابقه نشد.

این مسابقه در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود قطر به اتمام رسید و علاوه بر قهرمانی عنابی‌ها مشعل برشام به عنوان بهترین گلر جام انتخاب شد.

دیدگاه‌ها