کد خبر : 2001281 | 22 بهمن 1402 ساعت 07:36 | 15.6K بازدید | 1 دیدگاه

حرکات فانتزی علی علوان بی ثمر بود:

کلکسیون حرکات نمایشی ستاره اردن!

علی علوان مهاجم تکنیکی اردن تلاش‌های جالبی برای بازکردن دروازه برشام انجام داد.

کلکسیون حرکات نمایشی ستاره اردن!

به گزارش ورزش سه، علی علوان هافبک هجومی تیم ملی اردن در بازی با قطر چندین مرتبه با حرکات نمایشی و تکنیکی سعی داشت دروازه قطر را با تهدید رو به رو کند اما واکنش‌های خوب برشام و بدشانسی این بازیکن مانع گلزنی او شد.

علوان یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنان تیم ملی اردن بود که حتی در روز سرنوشت ساز تیم ملی کشورش و در دقایق همراه با استرس پتانسیل ارائه یک فوتبال تکنیکی را داشت و به دو روش عجیب سعی داشت گل تساوی اردن را به ثمر برساند.

1989512

اولین اقدام او در داخل محوطه با ضربه رباح ماجری به شکلی فوق‌العاده خطرناک به بیرون رفت تا پس از عبور توپ از کنار دروازه با حسرت مسیر خروج توپ را دنبال کند و در ادامه مسابقه به دنبال گلزنی باشد، او پاس کات بک موسی‌العتمری را با پشت پا به سمت دروازه مشعل فرستاد که با فاصله اندک از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

ویدئو: 324351

دومین اقدام او در حالی بود که توپ توسط مدافعان قطر برگشت داده شده بود و او در شلوغی محوطه و پشت به دروازه راهی جز زدن ضربه برگردان و امتحان کردن شانس خود نداشت که مشعل برشام در فرمی قرار داشت که تسلیم چنین توپ‌هایی نمی‌شد.

علی علوان در این تورنمنت یکی از بازیکنان خوب اردن بود که با فوتبال چشم نواز در بازی با تاجیکستان یکی از دلایل اصلی صعود این تیم بود.

دیدگاه‌ها