کد خبر : 2001307 | 22 بهمن 1402 ساعت 06:39 | 14K بازدید | 6 دیدگاه

قدوس روی نیمکت نشست و استراحت کرد

برنتفورد بدون حضور ملی‌پوش ایرانی خود مقابل ولورهمپتون به برتری رسید.

قدوس روی نیمکت نشست و استراحت کرد

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس یک ماه و یک هفته پس از اینکه در لیگ برتر انگلیس برای برنتفورد به میدان رفت، با اتمام کار تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا دوباره به اردوی برنتفورد بازگشت و روز گذشته جزو نفرات ذخیره تیمش مقابل ولورهمپتون بود.

تیم فوتبال برنتفورد شب گذشته در ورزشگاه مالینیو، یکی از مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس را مقابل تیم رده دهمی ولورهمپتون برگزار کرد که سامان قدوس در این بازی کار را از روی نیمکت آغاز کرد.

سامان قدوس که در دو دیدار تدارکاتی و 6 بازی پیاپی جام ملت‌های آسیا همواره در ترکیب تیم ملی ایران حضور داشت و نمایش موثری ارائه کرده بود، در بازگشت به انگلیس جزو نفرات ذخیره تیمش برابر ولورهمپتون قرار گرفت تا نظاره‌گر پیروزی تیمش باشد.

1989575

قدوس که پس از هفت حضور پیاپی در ترکیب برنتفورد راهی جام ملت‌های آسیا شد، در بازگشت از قطر به انگلیس در مسابقه شب گذشته برابر ولورهمپتون بخاطر جلو بودن تیمش وارد زمین نشد و استراحت بیشتری کرد تا از هفته آینده به ترکیب تیمش اضافه شود.

پا قدم سامان قدوس هم برای برنتفورد خوب بود و این تیم پس از دو شکست متوالی موفق به کسب پیروزی دو بر صفر در زمین ولورهمپتون شد تا 25 امتیازی شود و به رده چهاردهم جدول لیگ جزیره صعود کند.

دیدگاه‌ها