کد خبر : 2001308 | 22 بهمن 1402 ساعت 01:06 | 34.9K بازدید | 11 دیدگاه

رودریگو:

خوشحال می‌شوم امباپه به رئال مادرید بیاید

رودریگو، ستاره رئال مادرید، از جذب کیلیان امباپه استقبال کرد.

خوشحال می‌شوم امباپه به رئال مادرید بیاید

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو در بازی مهم امروز رئال مادرید برابر خیرونا عملکرد درخشانی داشت. در روز برد ۴-۰ او گل آخر تیمش را به ثمر رساند و در بقیه دقایق بازی هم تاثیرگذار بود.

کارلو آنچلوتی هم در نشست خبری پس از بازی از او تمجید کرد و گفت: «مثلث وینی، بلینگام و رودریگو امروز تفاوت را رقم زدند. هیچ ایده‌ای ندارم نام این مثلث را چه بگذارم.»

1989577

ستاره برزیلی مادریدی‌ها هم پس از بازی در مقابل خبرنگاران حاضر شد و با آنها گفت‌وگو کرد. او درباره برد تیمش گفت: «واقعا فوق‌العاده بودیم. برای این بازی استرس داشتم اما بعد که هواداران را دیدم حس خوبی از آنها گرفتم. آنها در برنابئو کمک زیادی به ما می‌کنند. بازی در اینجا فوق‌العاده است.»

او درباره عملکرد خودش گفت: «می‌دانم که می‌توانم عملکرد بهتری داشته باشم. واقعیت این است که می‌خواهم بیشتر گل بزنم. مانند ماه نوامبر و دسامبر در بازی‌های پیاپی گل بزنم. می‌خواهم بیشتر تلاش کنم.»

او در آخر به سوالی درباره اضافه شدن کیلیان امباپه به خط حمله رئال پاسخ داد: «اگر او به ترکیب اضافه شود قطعا کمک زیادی به ما خواهد کرد. او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. چیزی که مشخص است این است که من می‌خواهم با یکی از بهترین بازیکنان دنیا بازی و رقابت کنم. البته در مورد این موضوع نمی‌توانم بیشتر صحبت کنم.»

دیدگاه‌ها