کد خبر : 2001338 | 22 بهمن 1402 ساعت 11:50 | 5.8K بازدید | 3 دیدگاه

صالحی: باید با تیم متفاوتی به لیگ برگردیم

کاپیتان لیگ برتری امیدوار به بردهای متوالی در لیگ

کاپیتان تیم فوتبال پیکان ابراز امیدواری کرد در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کنند و روزهای خوبی را رقم بزنند.

کاپیتان لیگ برتری امیدوار به بردهای متوالی در لیگ

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در نیم فصل نخست با وجود آن که در چند بازی، نمایش خوب و تهاجمی داشت اما نتوانست با خیال راحت وارد تعطیلات شود. ابراهیم صالحی کاپیتان خودروسازان اما امیدوار است این روند در نیم فصل دوم تغییر کند.

صالحی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به دوران آماده‌سازی پیکان در نیم فصل بیان کرد: از اولین بازی فصل نشان دادیم که با یک تیم جوان و استفاده از مهره‌های باتجربه به دنبال پیشرفت هستیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم اما در چند بازی دچار اشتباهات فردی شدیم و گاهی بدشانسی مانع ما بود تا نتوانیم به رده‌های میانی جدول برسیم.

مهاجم خودروسازان اضافه کرد: اگر به روند تاکتیکی تیم ما از اول فصل با دقت نگاه کنید، متوجه رشد تاکتیکی و فنی بازیکنان می‌شوید. ما هنوز نتوانسته‌ایم به اندازه تلاشی که داریم، امتیاز کسب کنیم و این روند باید یک جایی به پایان برسد. من فکر می‌کنم با توجه به تمرینات خوبی که در یک ماه گذشته پشت سر گذاشتیم، تیم متفاوتی را در نیم فصل دوم به لیگ برگردانیم.

کاپیتان پیکان ادامه داد: در تیم ما، با حضور رضا عنایتی و همکارانش نظم و انضباط حرف اول را می‌زند. ما بدنسازی خوبی داشتیم و بازیکنان به تفکرات کادرفنی نزدیک شده‌اند. از همین بازی با نساجی باید انگیزه‌های خود را نشان دهیم.

صالحی در نهایت گفت: فکر می‌‎کنم با وجود چند پیروزی می‌توانیم جایگاه مطمئنی در جدول کسب کنیم. با توجه به شرایطی که در تمرینات می‌بینیم، پیکان بدون شک می‌تواند روند بهتری نسبت به گذشته داشته باشد.

دیدگاه‌ها