کد خبر : 2001408 | 22 بهمن 1402 ساعت 17:28 | 30K بازدید | 43 دیدگاه

مرادی: اگر او رفتنی شود، یک نفر با سطحی متفاوت می‌آوریم

واکنش فولاد به تغییر سرمربی: از مارتینز راضی نیستیم

سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد بهرام رضاییان اعتبار و آبروی خود را برای موفقیت فولاد گذاشته و بهترین تصمیم را درباره نیمکت تیم خواهد گرفت.

واکنش فولاد به تغییر سرمربی: از مارتینز راضی نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست فولاد خوزستان مقابل چادرملو اردکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اخبار متعددی پیرامون احتمال قطع همکاری باشگاه فولاد با ایگناسیو مارتینز، سرمربی اسپانیایی، در فضای مجازی و رسانه‌ای منتشر شد.

بعد از جلسه‌ای که چهارشنبه شب بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد با مارتینز داشت، قرار بر این شد تا مدیریت باشگاه درباره این سرمربی تصمیم‌گیری کند. با گذشت چند روز از این اتفاق آرمین مرادی، سخنگوی باشگاه فولاد، در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره آخرین وضعیت نیمکت قرمزپوشان اهوازی صحبت‌هایی کرد.

**مدیریت از شرایط تیم راضی نیست
آرمین مرادی در خصوص آخرین وضعیت فولاد خوزستان بیان کرد: قبل از هر مسئله‌ای باید بگویم که کادر مدیریتی باشگاه فولاد خوزستان و در رأس آن آقای رضاییان از شرایط تیم فوتبال راضی نیستند. آقای رضاییان مدیری کاربلد و فوتبالی است، او زمانی مدیریت باشگاه را تحویل گرفت که شرایط خوب نبود. اعتقادمان این بود که ایشان بیایند و با توجه به تجاربی که دارند که یک جراحی در باشگاه انجام بدهند و شرایط بهتر شود.

**مذاکرات با بازیکنان دیگر ادامه دارد
سخنگوی باشگاه فولاد ادامه داد: در نقل و انتقالات با بازیکنان مختلفی صحبت کردیم و تاکنون توانسته‌ایم آقایان احسان پهلوان و ابراهیم حصار که یک ملی‌پوش سوری – آرژانتینی است را جذب کنیم. مذاکرات با برخی بازیکنان دیگر هم ادامه دارد و ان‌شاءالله طی روزهای آینده بازیکنان دیگری نیز به جمع نفرات ما اضافه می‌شوند.

1989741

**رضاییان قبلا به مارتینز گفته بود رضایت نداریم
وی افزود: آقای رضاییان بعد از پایان نیم فصل اول جلسه‌ای را با آقای مارتینز سرمربی تیم برگزار کردند؛ در این جلسه به مارتینز اعلام شد که از شرایط فولاد در نیم فصل اول رضایت نداریم. البته نتایج ضعیف فولاد در نیم فصل اول دلایل مختلفی دارد و همه مسائل را نمی‌شود تقصیر مارتینز انداخت، چون ایشان در شرایطی سخت و حساس مسئولیت را بر عهده گرفتند. با اینکه امیدواری زیادی به بهبود شرایط وجود داشت، ما در جام حذفی مقابل تیم دسته اولی چادرملو به میدان رفتیم.

**97 دقیقه هیچ اتفاق خاصی را رقم نزدیم
سخنگوی باشگاه فولاد با اشاره به شکست این تیم در اولین بازی جام حذفی مقابل چادرملو تاکید کرد: وقتی تیم بزرگ فولاد خوزستان تا دقیقه 97 اتفاق خاصی را از نظر فنی رقم نمی‌زند و در دقیقه 97 گل می‌خورد و حذف می‌شود، این مسئله قطعا برای مردم خوزستان، برای هواداران فولاد، برای مدیران کارخانه فولاد خوزستان و آقای رضاییان مدیریت باشگاه و هیچ‌‌کس قابل قبول نیست. البته که می‌دانیم فوتبال است و ممکن است تیم‌های بزرگ دنیا هم مثل رئال مادرید و لیورپول هم در جام حذفی چنین شرایطی را تجربه کنند. با این حال ما فولاد هستیم و برای کل مجموعه مدیریتی واضح است که روند تیم ما صعودی نبوده است.

**در جلسه اخیر نقد شدیدی به سرمربی وارد شد
مرادی درباره جلسه‌ای که بهرام رضاییان مدیرعامل فولاد با مارتینز بلافاصله بعد از بازی برگزار کرد، گفت: عملکرد تیم در بازی اخیر و نارضایتی از شرایط باعث شد تا آقای رضاییان فورا جلسه‌ای را بعد از بازی با آقای مارتینز برگزار کند. در این جلسه مدیریت باشگاه نقد شدید و صریحی را به عملکرد کادرفنی داشتند و نارضایتی خود از وضعیت موجود را اعلام کردند.

**در مجموعه فولاد با هیچکس تعارف نداریم
او در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: ما در باشگاه فولاد خوزستان با هیچ بازیکن و با هیچ سرمربی‌ای تعارف نداریم. بهترین امکانات و شرایط، بهترین ورزشگاه و... را برای بازیکنان و کادرفنی و اجرایی فراهم کرده‌ایم، به طوری که آنها هیچ کمبودی از نظر امکانات ندارند. واقعا دلیلی نیست بازیکن طوری بازی کند که تیم نتیجه نگیرد یا سرمربی طوری کارش را جلو ببرد که موفقیت حاصل نشود. از همین جا هم به تمام اعضای فولاد اعم از بازیکنان و کادرفنی واجرایی و... می‌گوییم که مجموعه مدیریتی باشگاه از شرایط تیم راضی نیست واگر بازیکنی احساس می‌کند که نمی‌تواند در ادامه فصل شرایط فنی خودش را بالا نگه دارد، در کمال احترام نمی‌تواند در جمع ما باشد.

**ممکن است هر تصمیمی درباره سرمربی گرفته شود
سخنگوی باشگاه فولاد با اشاره به وضعیت نیمکت این تیم گفت: برای ما همه سرمربیان قابل احترام هستند، اما آقای مارتینز با آقای منصوریان که پیش از این همکارمان بودند و سایر عزیزانی که در گذشته در این مجموعه فعالیت کردند، فرقی نمی‌کند و از همه عزیزان انتظار موفقیت داریم. هرچند که می‌دانیم آقای مارتینز زمانی تیم را تحویل گرفتند که وضعیت نابسامان بود، اما انتظار داشتیم تیم متحول شود. با این حال جلسات فنی در باشگاه فولاد ادامه دارد و ممکن است هر تصمیمی گرفته شود و حتی احتمال دارد شاهد اتفاقات جدیدی در باشگاه فولاد خوزستان باشیم. مساله مشخص این است که مجموعه مدیریتی باشگاه به هیچ عنوان از عملکرد مارتینز راضی نیست.

**اسامی منتشر شده در فضای مجازی گزینه ما نیستند
مرادی در پاسخ به این پرسش که آیا با گزینه دیگری برای جایگزینی مارتینز مذاکره شده است، اظهار کرد: این مسئله را باید از آقای رضاییان سوال کنید. ایشان مدیر کاربلد و باتجربه‌ای هستند و قطعا مشورت کرده و بهترین تصمیم را می‌گیرد. قطعا ایشان با گزینه‌های مختلف صحبت کرده، اما اجازه بدهید من چیزی در این خصوص نگویم. فقط این را بگویم برخی اسامی‌ای که در فضای مجازی منتشر شده، هرگز جزء گزینه‌های ما نیستند.

1989738

**ماتینز باید پلن مشخص داشته باشد
او درباره زمان تعیین تکلیف نیمکت فولاد هم گفت: مذاکرات با مارتینز ادامه خواهد داشت؛ اگر مارتینز پلن مشخصی برای آینده تیم نداشته باشد، هر تصمیمی امکان‌پذیر است. ما با هیچ‌کس تعارف نداریم.

**به عشق کارگران فولاد و مردم خوزستان همه کار می‌کنیم
مرادی در ادامه افزود: ما برای شادی هواداران خوب خود و همه مردم خوزستان تلاش می‌کنیم.ما به عشق کارگری که در گرمای شدید اهواز پای کوره می‌ایستد و زجر می‌کشد تا فولاد ذوب کند، کارمان را جلو می‌بریم. در راستای مسئولیت‌های اجتماعی از کارخانه فولاد هزینه دریافت می‌کنیم و در باشگاه خرج می‌کنیم و انتظارمان این است که بازیکنان و سرمربی و سایر اعضای باشگاه به بهترین شکل کار کنند و دل مردم را شاد کنند. نمی‌شود هوادار 7 ساله ما در اینستاگرام عکس اشک خود را بعد از باخت بگذارد و من را تگ کند و بگوید ناراحت است، نمی‌شود پیرمرد 70 ساله وقتی مرا می‌بیند بگوید ناراحت است.

**انتظار می‌رفت مارتینز شرایط را جمع و جور کند
سخنگوی فولاد درباره اینکه مدیران قبلی باشگاه که مارتینز به مجموعه اضافه کردند، باید پاسخ بدهند، گفت: قطعا باید جواب بدهند. ما با کسی تعارف نداریم. وقتی می‌خواهیم نتایج مارتینز را بررسی کنیم، باید کادری که درباره آمدن او تصمیم گرفت هم پاسخگو باشد. آقای مارتینز یک سرمربی سرشناس و با رزومه اسپانیایی بوده و شاید بنای دوستان برای انتخاب او نیز رزومه‌اش بوده است و نشود به آنها خرده گرفت که چرا مارتینز را آوردید، اما انتظار می‌‌رفت که مارتینز شرایط فولاد را جمع و جور کند که متاسفانه تا این لحظه موفق نشده است.

**رضاییان سه ساعت با مارتینز جلسه گذاشت
او بار دیگر به جلسه مدیریت باشگاه فولاد با مارتینز اشاره کرد و گفت: بعد از بازی آقای رضاییان سه ساعت با سرمربی جلسه گذاشتند و به او گفتند که این شرایط در شأن باشگاه فولاد نیست. به او اعلام کردند که فولاد نباید در ورزشگاه خانگی خودش که منقش به شهدای فولاد است، اینطور بازی کند و بازنده شود.

**رضاییان اعتبار و آبروی خودش را برای فولاد گذاشته
مرادی درباره اینکه چقدر احتمال دارد مارتینز فولاد را ترک کند، تاکید کرد: همان‌طور که گفتم ما اصلا تعارفی نداریم؛ من با آقای رضاییان هم ساعتی قبل صحبت کردم. ایشان این قول را به هواداران دادند که بهترین تصمیم را بگیرند. ایشان اعتبار و آبروی خود را گذاشته تا شرایط تیم را درست کند. او بار مسئولیت را قبول کرده و به دنبال موفقیت است و به همین خاطر ممکن است هر تصمیمی درباره سرمربی گرفته شود. فعلا با مارتینز صحبت می‌کنیم اما اگر نتواند از نظر فنی مدیریت باشگاه را درباره آینده توجیه کند، قطعا به سمت تعویض سرمربی خواهیم رفت.

**اگر مارتینز برود، مربی‌ای با سطح متفاوت می‌آوریم
سخنگوی باشگاه فولاد در پایان مصاحبه خود خبری خوب به هواداران داد و گفت: اگر قرار باشد مارتینز را کنار خود نداشته باشیم، مطمئنا سرمربی‌ای را خواهیم آورد که از تمام سرمربیان شاغل در فوتبال ایران سطحی متفاوت‌تر خواهد داشت.

دیدگاه‌ها