کد خبر : 2001493 | 23 بهمن 1402 ساعت 06:31 | 22.8K بازدید | 11 دیدگاه

سیتی باید سریع‌تر تصمیم بگیرد

گلزنی و دبل هالند: بازار تکان خورد!

ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، با زدن دو گل مقابل اورتون دوباره تیم‌های بزرگی مثل رئال مادرید و پاری سن ژرمن را به دنبال خود خواهد کشاند.

گلزنی و دبل هالند: بازار تکان خورد!

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در پیروزی تیمش مقابل اورتون دو گل به ثمر رساند و توانست در دقایقی که کار تیمش در جریان پیروزی 3-1 مقابل آبی‌های مرسی ساید گره خورده بود، خیال تیمش را راحت کند.

او از ماه نوامبر که مصدوم شده بود، به حاشیه رفته بود و حالا دوباره در زمان مناسب برای تیمش ظاهر شد. او در دقیقه 70 موفق شد توپی را بگیرد و در خرج و مرج محوطه جریمه اورتون بعد از یک کرنر، تیمش را پیش بیندازد. او قبل از این گل در جریان بازی پررنگ نبود اما این هم چیز عجیبی نیست. یک دقیقه راحتش بگذارند، او ذات خودش را نشان خواهد داد. در حالی که 5 دقیقه به پایان وقت قانونی باقی مانده بود، او باز هم از پاس عالی کوین دی بروینه که در نیمه دوم از روی نیمکت به زمین آمده بود، استفاده کرد و گل دومش را زد.

او با این دو گل و با وجود مصدومیت نسبتا طولانی، با 16 گل در 18 بازی، 2 گل از محمد صلاح ستاره لیورپول که در حال حاضر مصدوم شده و در 20 بازی 14 گل زده است، جلوتر قرار دارد. اما این گل‌ها باعث شدند تا او به رکوردی خاص دست یابد، چیزی که در حال حاضر تنها در دسترس اوست. هالند در 50 بازی که د ترکیب ثابت برای سیتی به میدان رفته، 51 گل به ثمر رسانده است که به طور میانگین بیش از یک گل در هر بازی است.

1989883

جای تعجب نیست که با این رکوردها و جوانی او، نگرانی هایی در منچسترسیتی در مورد آینده‌اش وجود دارد. او تا ژوئن 2027 قرارداد و بند خروج 200 میلیون یورویی دارد. در هفته‌های اخیر بار دیگر صحبت‌هایی در مورد علاقه احتمالی رئال مادرید برای جذب این فوق ستاره مطرح شده است. رئال تنها در صورتی که نقشه اولشان یعنی انتقال کیلیان امباپه شکست بخورد به دنبال او خواهد رفت. البته برخی از خبراها نشان می‌دهد که فلورنتینو پرز مایل است هر دو نفر را در تیمش داشته باشد و پتانسیل اقتصادی‌اش را هم دارد. این موضوع پنجشنبه گذشته توسط خاویر تباس، رئیس لالیگا، تایید شد. پاری سن ژرمن نیز در صورت خروج امباپه در صحنه حاضر خواهد بود. هالند گزینه خوبی برای فرانسوی‌ها خواهد بود و این تیم هم با مشکل مالی مواجه نیست.

به همین دلیل است که سیتی می‌خواهد عملیاتی را که از تابستان گذشته کلید زده را تسریع ببخشد و دستمزد هالند را از حدود 22 میلیون یورو به 30 افزایش دهد. هم او و هم پدرش هرگز این واقعیت را پنهان نکرده‌اند که آرزویشان این است که روزی در اسپانیا به فعالیت حرفه‌ای ادامه دهند.

دیدگاه‌ها