کد خبر : 2001557 | 23 بهمن 1402 ساعت 09:21 | 12.5K بازدید | 29 دیدگاه

ژاوی: قهرمانی در لالیگا برای ما غیرممکن نیست!

ژاوی، سرمربی بارسلونا، از تساوی تیمش برابر گرانادا به هیچ وجه راضی نیست.

ژاوی: قهرمانی در لالیگا برای ما غیرممکن نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان گرانادا بود و با تساوی پر گل 3-3 برابر این تیم متوقف شد. 

آنها در حالی تنها یک امتیاز از این بازی به دست آوردند که تا دقایق پایانی از حریف قعر جدولی عقب بودند و گل تماشایی لامین یامال باعث شد که آنها حداقل یک امتیاز کسب کنند و برابر این تیم شکست نخورند تا شرایط از این سخت‌تر نشود. 

ژاوی پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

شرایط تیم: ما دو امتیاز از دست دادیم. این فرصت خوبی برای بازگشت بود. گرانادا بازی هوشمندانه‌ای ارائه کرد. آنها خیلی خوب ما را پرس کردند و در دوئل‌ها برنده شدند. به این تیم و به مدینا برای سبک بازی‌شان تبریک می‌گویم. ما موقعیت‌های بسیاری داشتیم که بتوانیم گل بزنیم و پیش بیفتیم و شاید شرایط بازی تغییر می‌کرد. اشتباهاتی داشتیم که قابل قبول نیست. این فصل تاوان اشتباهات را دادیم. 

فاصله 10 امتیازی با رئال: قهرمانی لالیگا سخت بود و امروز سخت‌تر هم شد. فاصله زیاد است اما غیرممکن نیست. ما قرار نیست کوتاه بیاییم. برابر ویارئال و امروز خوب نبودیم اما این تیم اشتیاق و باور و جسارت دارد. هرچند این ویژگی‌ها کافی نیست. باعث تاسف است چون این فرصت خوبی برای حضور در کورس قهرمانی بود. 

1985499

اتفاقات بازی: من فکر می‌کنم ما ریتم خوبی داشتیم. از دقیقه اول به دنبال گل بودیم. بازی امروز برای ما آسان نبود. آنها سبک بازی خاصی را اجرا کردند که کار را برای ما سخت کرد. نتوانستیم با سرعت بازی هماهنگ شویم. گل دوم ضربه بدی برای ما بود. این که سه گل زدیم اما سه گل هم دریافت کردیم نشان می‌دهد که از نظر دفاعی باید پیشرفت کنیم. 

هدف بارسا: ما قرار نیست کوتاه بیاییم. فکر نمی‌کنیم که قهرمانی لالیگا از دست رفته باشد. احساس خوبی نداریم. اشتباهات دفاعی زیادی داشتیم و گل‌های زیادی خوردیم. این اشتباهات دفاعی ما را نابود کرده است.

شرایط رختکن: همه ما بسیار عصبانی هستیم. چون این فرصت خوبی بود که از دست دادیم. همه در رختکن خشمگین بودند. 

لاپورتا: او به من گفت که این تساوی بسیار ناامیدکننده بود. این بازی خانگی بود و ما باید آن را می‌بردیم تا در کورس حضور داشته باشیم. همه همین احساس را داریم.

دیدگاه‌ها