کد خبر : 2001559 | 23 بهمن 1402 ساعت 09:35 | 9.9K بازدید | 14 دیدگاه

پیولی: حالا میلان در سطح اینتر است

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید تیمش در حد و اندازه اینتر بازی می‌کند.

پیولی: حالا میلان در سطح اینتر است

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا روبروی ناپولی به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

تک گل این بازی را تئو هرناندز در دقیقه 25 روی پاس گل رافائل لیائو وارد دروازه حریف کرد تا شرایط برای ناپولی بیش از پیش دشوار شده باشد و آنها روزهای سختی را در رقابت‌های سری آ ایتالیا تجربه کنند. 

پیولی پس از پایان این دیدار در گفت‌‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «مطمئن نیستم که این بهترین نمایشی بود که می‌توانستیم ارائه دهیم یا نه. ما در یک ماه و نیم گذشته خیلی خوب بازی کردیم و تقریبا در سطح اینتر بودیم که فصلی باورنکردنی را پشت سر می‌گذارد. 

نیازی نیست که به گذشته فکر کنیم. ما باید رو به جلو برویم و همچنین امتیازات را در رقابت‌های سری آ برای خودمان جمع کنیم و به فکر موفقیت در لیگ اروپا هم باشیم. این کار آسانی برای ما نخواهد بود، چرا که شرایط بازیکنان و مصدومان هم کار را سخت می‌کند.»

1986740

سرمربی میلان درباره شرایط این بازی گفت: «ما همه چیز را با دقت آنالیز کرده بودیم اما می‌دانستیم که این دیدارها را نمی‌توان به‌صورت کامل با تحلیل پیش برد. این که توانستیم به این شکل پیروز شویم بسیار خوب است چون انسجام و قدرت دفاعی و همچنین عزم بازیکنان برای پیروزی را نشان دادیم. این نشانه بسیار خوبی برای ما است. 

من در طول دو هفته گذشته جلسات بسیاری با بازیکنانم داشتم و از آنها خواستم که تمرکز بیشتری را نشان دهند و در دفاع منسجم باشند. مهاجمان هم باید همکاری درستی با آنها داشته باشند و در کنار هم بتوانند حرکات هجومی را به خوبی آغاز کنند. 

میلان امشب متعادل، سازمان‌دهی شده و از همه مهم‌تر سخت‌کوش بود چون ناپولی ما را وادار کرد که به سختی تلاش کنیم و ما کوتاه نیامدیم. بسته نگه داشتن دروازه در این شرایط باید اعتماد به نفس بیشتری برای جلو رفتن به ما بدهد.»

دیدگاه‌ها