کد خبر : 2001565 | 23 بهمن 1402 ساعت 10:15 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت پیچیده یاران عبادی‌پور؛

این دو بازی را ببر و از کابوس بزرگ فرار کن

دو بازی حیاتی انتظار میلاد عبادی‌پور و و تیمش را می‌کشد.

این دو بازی را ببر و از کابوس بزرگ فرار کن

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و دوم سوپرلیگ والیبال روسیه نیز به اتمام رسید و اورال اوفا که میلاد عبادی‌پور، دریافت کننده قدرتی ایرانی را در اختیار دارد و چهار امتیاز کسب کرد با نتیجه سه بر یک مقابل اورونبرگ شکست خورد تا وضعیتش در جدول باز هم خطرناک شود.

اورال اوفا از بیست و دو بازی گذشته خود چهارده شکست و هشت پیروزی در کارنامه خود ثبت کرده و با یک پله سقوط نسبت به هفته قبل به رتبه دوازدهم سقوط کرد. رتبه دوازدهم آخرین رتبه برای صعود به پلی آف است.

اورال اوفا در هشت هفته باقی مانده دو بازی تقریبا آسان را در دو بازی آینده پیش رو دارد. آنها باید به ترتیب مقابل نیژنی وارتوسک و نووکوبیشفسک قرار بگیرند. نیژنی تیم آخر جدول و نووکوبیشفسک تیم سیزدهم جدول است و پیروزی برابر آنها می‌تواند آنها را با روحیه بیشتری به مسابقات فوق‌العاده سخت بفرستد. اورال اوفا از هفته بیست و پنجم تا آخر باید برابر تیم‌های قدرتمند لیگ روسیه قرار بگیرد که پیروزی بر آنها دشوار خواهد بود.

بنابراین اگر اورال اوفا می‌خواهد راهی پلی آف شود باید دو بازی بعدی خود را حداقل پیروز شود و در پنج بازی سخت بعدی نیز حداقل یک برد دیگر کسب کند تا جواز صعود به مرحله پلی آف را به دست بیاورد.

1989988

دیدگاه‌ها