کد خبر : 2001591 | 23 بهمن 1402 ساعت 12:27 | 4.1K بازدید | 3 دیدگاه

عطایی و یک احتمال شیرین مقابل تیم بحران‌زده

راه قهرمانی فولاد سیرجان ایرانیان در دور مقدماتی از این بازی می‌گذرد.

عطایی و یک احتمال شیرین مقابل تیم بحران‌زده

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیست و یکم مسابقات والیبال لیگ برتر ایران، فولاد سیرجان ایرانیان که صدرنشین بلامنازع این فصل لیگ برتر است باید در سالن مهران مشهد به مصاف تیم بحران‌زده نیان الکترونیک برود.

شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد سیرجان ایرانیان که هفته گذشته مقابل طبیعت اسلامشهر با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند برای جبران این باخت و قطعی کردن قهرمانی خود در دور مقدماتی برای برد پا به میدان خواهند گذاشت.

فولاد سیرجان که عنوان پر ستاره‌ترین تیم لیگ برتر والیبال ایران را در این فصل یدک می‌کشد، با داشتن مهره‌هایی چون سیدمحمد موسوی، محمدطاهر وادی، شهروز همایون‌فرمنش، عارف مرادی، مجتبی میرزاجانپور، مهدی مرندی، محمد فلاح و پوریا حسین خانزاده به دنبال دومین قهرمانی لیگ خود است. این تیم در فصل 99 توانست عنوان قهرمانی لیگ را به دست بیاورد و در این فصل مدیران این باشگاه با هدف قهرمانی تیم خود را بسته‌اند.

1961947

از طرف دیگر نیان الکترونیک مشهد که در هفته‌های اولیه توانسته بود نتایج خوبی کسب کند و حتی تا هفته‌ها جزء هشت تیم اول نیز بود با آغاز نیم فصل دوم و علی‌رغم خرید چند بازیکن از جمله فرهاد سال‌افزون و امیرمحمد گلزاده تمامی بازی‌های خود را شکست خورده تا در کنار سایپا تهران بد ترین تیم‌های نیم فصل دوم باشند.

شاگردان حامد صمدی در تیم نیان الکترونیک مشهد به احتمال بسیار زیاد باید برای بقا در لیگ برتر والیبال در مسابقات مرگ‌بار پلی اوت حاضر شوند. این تیم در رتبه سیزدهم جدول چهارده تیمی ایران قرار دارد.

دیدگاه‌ها