کد خبر : 2001600 | 23 بهمن 1402 ساعت 12:41 | 701 بازدید | 0 دیدگاه

قدردانی از فدراسیون ووشو به دلیل مبارزه با دوپینگ

رئیس انجمن بین‌المللی کوراش گفت: انجمن کوراش ایران در مبارزه با دوپینگ و دست‌یابی به ورزش جوانمردانه و پاک پیشرو بوده است.

قدردانی از فدراسیون ووشو به دلیل مبارزه با دوپینگ

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، حیدر فرمان رئیس فدراسیون بین‌المللی کوراش با ارسال نامه‌ای رسمی به فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران از اقدامات صورت گرفته توسط این فدراسیون و انجمن کوراش فدراسیون ووشو در راستای مبارزه جدی و مصرانه با دوپینگ قدردانی به عمل آورد.

متن نامه رئیس انجمن بین‌المللی کوراش خطاب امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو کشورمان به شرح زیر است:

"جناب آقای دکتر امیر صدیقی
رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران
با سلام

امیدواریم که حال شما خوب باشد. همانگونه که مستحضر هستید انجمن کوراش جمهوری اسلامی ایران و انجمن بین المللی کوراش از زمان تاسیس در سال 2001، روابط پرباری با هم در زمینه توسعه ورزش داشته‌اند و روحیه همکاری و حمایت متقابل را تقویت کرده‌اند. در طول این دوره انجمن بین‌المللی کوراش برای اولین‌بار شاهد یک برنامه جدی و بنیادی در مورد کنترل دوپینگ از سوی آن سازمان بوده و حقیقتا می‌توانم بگویم که انجمن کوراش ایران در مبارزه با دوپینگ و دستیابی به ورزش جوانمردانه و پاک پیشرو بوده است. همچنین بسیار خوشحال هستیم که شاهد بودیم که تعداد زیادی شرکت کننده به ویژه مربیان ایرانی در سمینارهای آژانس بین المللی آزمایش و سنجش دوپینگ (ITA) در امسال بوده‌ایم.

امیدواریم که همچنان به انجام تست‌‌های خارج از زمان مسابقه از ورزشکاران خود ادامه دهید و به ترویج ورزش پاک و جوانمردانه همینطور ادامه دهید. اگر به کمک انجمن بین‌المللی کوراش یا آژانس بین‌المللی آزمایش و سنجش دوپینگ در هر مقطعی نیاز دارید، لطفاً به من اطلاع دهید.

با احترام

حیدر فرمان

رئیس انجمن بین‌المللی کوراش"

لازم به یادآوری است در سال 2023 با درخواست و هماهنگی فدراسیون ووشو و همکاری ستاد مبارزه با دوپینگ ایران (نادو) تعداد 94 (41 خانم و 56 آقا) نمونه تست اخذ شده است که 43 (24 خانم و 19 آقا) مورد آن مربوط به کوراش بوده است. همچنین 54 نمونه (17 خانم و 37 آقا) از این تست‌ها برای ورزشکاران ووشو بوده است.

دیدگاه‌ها