کد خبر : 2001688 | 23 بهمن 1402 ساعت 19:05 | 22.7K بازدید | 12 دیدگاه

یزدانی در سپاهان از تهدید فرصت ساخت (عکس)

سیاوش یزدانی توانسته نمایش قابل توجهی در دیدارهای تدارکاتی اخیر طلایی پوشان اصفهانی داشته باشد.

یزدانی در سپاهان از تهدید فرصت ساخت (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، نیم فصل اول که تمام شد منوچهر نیکفر مدیرعامل باشگاه سپاهان نام سیاوش یزدانی و 4 بازیکن دیگر را در لیست خروجی باشگاه قرار داد تا برخی باشگاه‌های لیگ برتری هم برای تقویت خط دفاعی خود به دنبال این 5 بازیکن باشند که علاوه بر سیاوش یزدانی، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، کاوه رضایی و هادی محمدی هم در این لیست بودند.
با این حال یزدانی که پس از ستاره شدن در ترکیب سپاهان طی لیگ‌های هفدهم و هجدهم به استقلال پیوسته بود، اصلا دوست نداشت در بازگشت به اصفهان و سپاهان خاطرات تلخی از او به یادگار بماند، پس در شرایطی که از نظر جسمی نیز شرایط بهتری نسبت به هفته‌های ابتدایی نیم فصل اول لیگ برتر پیدا کرده بود، تمام تلاش خودش را به کار گرفت و طی هفته‌های اخیر موفق شد به چیزی که می‌خواست دست پیدا کند.

1990173

یزدانی که مورایس با وجود ادعاهای ساپینتو درباره تبانی با سپاهان این بازیکن را در پنجره زمستانی سال گذشته به خدمت گرفت، در تعطیلات نیم فصل توانسته خودش را به شرایط خوبی برساند. او در قطر موفق شد یک گل در سه مسابقه تدارکاتی تیمش به ثمر برساند و چند روز پیش هم در آخرین بازی تدارکاتی سپاهان موفق به انجام این کار شد تا هم در فاز دفاعی موفق عمل کرده باشد و هم در فاز هجومی بار دیگر قدرت سرزنی خود را به نمایش گذاشته باشد.
به نظر می‌رسد برخلاف نیم فصل که انتقادات زیادی به عملکرد خط دفاعی سپاهان وارد می‌شد، در نیم فصل دوم با آمادگی یزدانی و اضافه شدن او برای رقابت با محمدی، دانشگر و قربانی شرایط متفاوت شود.

دیدگاه‌ها