کد خبر : 2001719 | 24 بهمن 1402 ساعت 03:09 | 2.4K بازدید | 3 دیدگاه

سرمربی اردنی‌ها در تلاش برای کسب رضایت خانواده

فدراسیون فوتبال اردن: با عموته ادامه خواهیم داد

حسین عموته که در قطر، حضورش در اردن را متاثر از روابط خانوادگی خود می‌دانست، به نظر قرار است به قرارداد خود پایبند باشد.

فدراسیون فوتبال اردن: با عموته ادامه خواهیم داد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال اردن در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر با حضور حسین عموته مراکشی نتایج بسیار درخشانی گرفت و توانست برای نخستین بار طعم حضور در فینال مسابقات را بچشد.
با نتایج خوبی که تیم ملی اردن در حضور عموته کسب کرده، مروان جمعه، نایب رئیس فدراسیون فوتبال اردن، به عنوان نماینده فوتبال این کشور قصد دارد برای آینده حسین عموته تصمیم گیری کند.
مروان جمعه در گفت‌وگو با رویترز گفت: در قرارداد ما با حسین عموته همه چیز روشن است و جای هیچ ابهامی نیست. امیدوار هستم که برای تکمیل این سفر با هم ادامه دهیم. ما به عنوان یک سیستم یکپارچه کار می‌کنیم و عموته در آسیا نقش خود را ایفا کرد و تاثیر آشکارش روی بازیکنان را نشان داد. در این مسیر استعدادهای فوق العاده‌ای نیز در تیم داریم و همه آنها درخشان عمل کردند.
حسین عموته سرمربی مراکشی تیم ملی فوتبال اردن هم در نشست خبری دیدار فینال اظهار داشت: در طول این قرارداد شرایط خانوادگی من هم در مراکش وجود داشت اما من به قراردادم با فدراسیون اردن در این مسابقات پایبند بودم. موضوع را با مسئولان در میان خواهم گذاشت و راه حلی خواهیم یافت. ما سعی می‌کنیم تعادلی را پیدا کنیم تا تیم در صورت حضور یا جدایی من هیچ آسیبی نبیند.
حسین عموته به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اردن در سال ۲۰۲۳ قراردادی سه ساله امضا کرده و به حضور تا پایان مقدماتی جام جهانی اشتیاق دارد.

دیدگاه‌ها