کد خبر : 2001746 | 23 بهمن 1402 ساعت 23:23 | 16.4K بازدید | 11 دیدگاه

نایکی ستاره بارسا را از دست داد: قرارداد یامال با آدیداس!

لامینه یامال، ستاره بارسلونا، بعد از قطع همکاری با نایکی با آدیداس قرارداد اسپانسری امضا کرده است.

نایکی ستاره بارسا را از دست داد: قرارداد یامال با آدیداس!

به گزارش "ورزش سه"، یامال یکی از درخشان‌ترین استعدادهای معرفی‌شده توسط آکادمی لاماسیا در سال‌های اخیر است. او با 16 سال سن این فصل موفق شد رکوردهای زیادی را جابه‌جا کند. یکی از این رکوردهای خاص شب گذشته رقم خورد. جایی که او با دو گل مهم و حساسی که در تساوی 3-3 تیمش مقابل گرانادا به ثمر رساند، موفق شد به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شود که تنها با 16 سال و 213 روز در بیشتر از 10 گل به ثمر رسیده تیمش در یک فصل مشارکت داشته و شخصاً آنها را وارد دروازه حریف کرده یا پاس گل را ارسال کرده است.

1990264

او با ثبت این آمار و درخشش در فصل اخیر به‌عنوان لیونل مسی آینده بارسا معروف شده است و به نظر می‌رسد در راه تبدیل‌شدن به یکی از بزرگترین چهره‌های تبلیغاتی فوتبال جهان هم قرار داشته باشد. بنا به خبرهای جدید پیرامون این بازیکن، او در این راه هم تصمیم گرفته از لیونل مسی الگوبرداری کند. به گزارش موندو دیپورتیوو، او قرارداد اسپانسری خود را با نایکی به تازگی فسخ کرده و با آدیداس وارد همکاری تبلیغاتی شده است.

آخرین باری که او استوک‌های نایکی را به پا کرد در دیدار جام حذفی بارسا مقابل اتلتیک بیلبائو بود. بنا به گزارش موندو دیپورتیوو، قرارداد رسمی این بازیکن با آدیداس پیش از بازی تیمش مقابل ناپولی به صورت علنی اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها