کد خبر : 2001771 | 24 بهمن 1402 ساعت 00:57 | 8.7K بازدید | 5 دیدگاه

ماتیس دلیخت:

یک بازیکن لاتزیو برای دردسر بایرن کافی است!

ماتیس دلیخت، مدافع بایرن، می‌گوید چیرو ایموبیله می‌تواند خط دفاعی بایرن را آزار دهد.

یک بازیکن لاتزیو برای دردسر بایرن کافی است!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن روز چهارشنبه در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لاتزیو تلاش خواهد کرد که امیدهای خود را برای جام بردن زنده نگه دارد. این تیم در بوندسلیگا با بایرلورکوزن صدرنشین 5 امتیاز فاصله دارد و از جام حذفی آلمان هم کنار رفته است. بنابراین ستاره‌های بایرن تلاش خواهند کرد برای لیگ قهرمانان تمام تلاششان را بکنند. دلیخت در آستانه این بازی در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

حساسیت دیدار چهارشنبه با لاتزیو؟
"بازی سختی مقابل تیمی که خوب بازی می کند خواهد بود. من مربی آنها را به خوبی می‌شناسم، در یووه با او کار کردم. او همیشه می‌خواهد با طرح‌های اثبات شده، تاکتیک‌های زیاد و شدت عمل بازی کند."

به عنوان بازیکن سابق یوونتوس، چه چیزی از بازی‌های مقابل لاتزیو به خاطر دارید؟
"فقط چیرو ایموبیله. او مهاجم بسیار خطرناکی است، همیشه روی خط آفساید فرار می‌کند، گل‌های زیادی به ثمر رسانده و همچنان به این کار ادامه می‌دهد. او می‌تواند برای مدت طولانی از متن بازی خارج شود. سپس یک یا دو گل به ثمر برساند و خود سرمربی لاتزیو [ساری] هم عالی است. من به لطف او بازیکن بسیار بهتری شدم."

1990305

بایرن دست برتر را دارد؟ 
"من در مورد تیم بهتر یا ضعیف‌تر روی کاغذ حرفی نمی‌زنم، زیرا گاهی اوقات ممکن است تیمی که فاز منفی را پشت سر می‌گذارد، انرژی جدیدی در لیگ قهرمانان پیدا کند. مسابقات اروپایی می‌تواند انگیزه بزرگی ایجاد کند. ما باید آماده باشیم."

بایرن برای شکست دادن لاتزیو چه باید بکند؟
"باید در همه جنبه‌ها در اوج عملکردمان باشیم: دفاع، با توپ و بدون توپ، اشتیاق و دوئل‌های دو نفره. ما می‌دانیم که لاتزیو 200 درصد برای پیروزی تلاش خواهد کرد، بنابراین باید آماده باشیم."

دیدگاه‌ها