کد خبر : 2001785 | 24 بهمن 1402 ساعت 01:49 | 6.1K بازدید | 9 دیدگاه

پالاس ۱-۳ چلسی: تکمیل هفته خوب آبی‌ها

چلسی در آخرین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس کریستال پالاس را ۳-۱ شکست داد.

پالاس ۱-۳ چلسی: تکمیل هفته خوب آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو پوچتینو، پس از دو شکست سنگین ۴-۱ و ۴-۲ در دو هفته گذشته لیگ برتر در دیداری از هفته بیست و چهارم در استادیوم سلهرست پارک مقابل کریستال پالاس قرار گرفتند. آنها در نیمه اول عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و یک گل هم خوردند اما در نیمه دوم کانر گالاگر دو گل و انزو فرناندز یک گل به ثمر رساندند و پیروزی را برای تیم‌شان به ارمغان آوردند تا در دومین بازی پیاپی با نتیجه ۳-۱ پیروز شوند. آنها هفته گذشته هم استون ویلا را در جام حذفی ۳-۱ برده بودند.

ویدئو: 324500

بازی بدون موقعیت آغاز شد. چلسی هیچ تهدیدی برای کریستال پالاس نداشت و آنها در بیشتر دقایق نیمه اول نزدیک دروازه حریف هم نشدند.

در سمت دیگر کریستال پالاس کمی بهتر از آبی‌ها بازی کرد اما آنها هم نتوانستند موقعیت‌های زیادی خلق کنند. در حالی‌که توپ از ابتدا در میانه میدان در گردش بود، در دقیقه ۲۴ اولین موقعیت بازی اتفاق افتاد. جایی که شوت ماتتا از سمت چپ محوطه را پتروویچ به راحتی مهار کرد.

بازی به شکل آرامی دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه ۳۰ جفرسون لرما از پشت محوطه اقدام به شوت‌زنی کرد و توپ به زیبایی وارد دروازه چلسی شد تا بازی ۱-۰ شود.

1990335

۴ دقیقه بعد آنها می‌توانستند گل دوم را هم بزنند اما ضربه فرانکا با اختلاف زیادی از سمت چپ دروازه چلسی به بیرون رفت.

در ادامه بر روی هیچکدام از دو دروازه اتفاقی رخ نداد تا نیمه اول سرد و بی‌روح سلهرست پارک با برتری میزبان به پایان برسد.

چلسی در ابتدای نیمه دوم بازی را به تساوی رساند. ارسال مالو گوستو از سمت راست و ضربه والی محکم کانر گالاگر کافی بود تا چلسی را به گل برساند.

1990332

با این حال اما حتی این گل هم باعث نشد که بازی کمی جذاب شود. هیچکدام از دو تیم توانایی گلزنی نداشتند و بازی به شکل خسته‌کننده‌ای دنبال می‌شد.

در دقیقه ۶۱ ضربه سر لرما، زننده گل اول میزبان، با اختلاف نسبتاً زیادی از بالای دروازه راهی اوت شد.

در حالی‌که بازی بدون موقعیت در میانه میدان در جریان بود، در دقیقه ۷۶ پالاس می‌توانست گل دوم را هم به ثمر برساند اما ضربه محکم فرانکا از لبه محوطه جریمه را پتروویچ به زیبایی دفع کرد.

چلسی همچنان در خلق حمله عاجز بود. تنها موقعیت آنها در این دقایق حرکت پالمر در محوطه جریمه بود که در ادامه ضربه آرامش را دروازه‌بان بدون دردسر گرفت.

در حالی‌که بازی طوری دنبال می‌شد که انتظار می‌رفت با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان برسد، اما حرکت کول پالمر در دقیقه ۹۰ همه چیز را تغییر داد. او در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد و پاسش را به لبه محوطه فرستاد. در آنجا گالاگر حاضر بود و یک ضربه دقیق را روانه گوشه چپ دروازه کرد و موفق شد بازی را ۲-۱ کند.

1990334

چلسی در لحظات پایانی دست‌بردار نبود. بر روی ضدحمله‌ای در ۴+۹۰ باز هم کول پالمر پا به توپ شد و انزو فرناندز را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد. فرناندز پس از یک سر توپ در مقابل دروازه، توپ را به تور چسباند و چراغ سوم را روشن کرد.

1990331

ثانیه‌هایی بعد سوت پایان بازی به صدا درآمد و چلسی ۳-۱ پیروز بازی شد. آنها با این پیروزی ۳۴ امتیازی شدند و به رده دهم، جایگاه همیشگی‌شان، برگشتند.

دیدگاه‌ها