کد خبر : 2001789 | 24 بهمن 1402 ساعت 02:12 | 55.1K بازدید | 42 دیدگاه

پایان 6 بازی بدون باخت در لیگ پرتغال؛

شکست تلخ پورتو با طارمی پس از جام ملت‌ها

مهاجم ایرانی پورتو حضور تعویضی در شب باخت تیمش مقابل آروکا داشت.

شکست تلخ پورتو با طارمی پس از جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پنج شب پس از اینکه در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برای تیم ملی ایران مقابل قطر به میدان رفت و شکست تلخی را تجربه کرد و نتوانست گلزنی کند، در لیگ برتر پرتغال هم یک باخت دیگر را به همراه پورتو متحمل شد و دومین ناکامی متوالی را همراه با تیم‌هایش تجربه کرد.

ویدئو: 324493

تیم فوتبال پورتو در شرایطی که مهدی طارمی را پس از حدود یک ماه و نیم دوباره در فهرست نفراتش داشت و او را روی نیمکت می‌دید، از ساعت 23:45 دوشنبه شب در ورزشگاه اختصاصی باشگاه آروکا به مصاف این تیم رده هشتمی رفت تا یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر پرتغال را برگزار کند.

یاران طارمی که در هشت مسابقه اخیرشان هیچ شکستی نداشتند و علاوه بر دو پیروزی در لیگ‌کاپ و جام حذفی، در 6 بازی پیاپی لیگ برتر پرتغال نیز موفق ظاهر شده و دو تساوی و چهار برد به دست آوردند، نتوانستند در زمین آروکا این روند را ادامه بدهند و نتیجه را واگذار کردند.

1990338

تیم فوتبال پورتو که در ثانیه‌های ابتدایی مسابقه دروازه‌اش باز شد، در نهایت مقابل تیم آروکا با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا 45 امتیازی و در جایگاه سوم جدول لیگ برتر پرتغال بماند.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو که در 6 دیدار رسمی اخیر این باشگاه به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ایران حضور نداشت، در بازگشت به پرتغال از دقیقه 68 مقابل آروکا به میدان رفت ولی نتوانست در شانزدهمین بازی فصل خود به گل شماره 4 دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها