کد خبر : 2001790 | 24 بهمن 1402 ساعت 07:58 | 22.9K بازدید | 4 دیدگاه

عذرخواهی ستاره چلسی از حریف پس از گل: متاسفم!

کانر گالاگر، ستاره چلسی، در صحبت‌هایش پس از بازی با کریستال پالاس، از هواداران حریف عذرخواهی و سخنان مائوریسیو پوچتینو در بین دو نیمه را فاش کرد!

عذرخواهی ستاره چلسی از حریف پس از گل: متاسفم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در دیداری از هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال پالاس رفت و به پیروزی ارزشمند ۳-۱ رسید.

آنها در نیمه اول عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و ایکس‌جی ۰ را ثبت کردند. در نیمه دوم رفته رفته بهتر شدند. کانر گالاگر دوباره در سلهرست پارک گلزنی کرد. او ابتدا در دقیقه ۴۷ گل اول، و در دقایق پایانی گل دوم را هم زد تا شب عالی‌اش را تکمیل کند. در ثانیه‌های پایانی هم انزو فرناندز گل سوم را زد و تیر خلاص را به کریستال پالاس وارد کرد.

کانر گالاگر پس از بازی درباره به‌دست آوردن پیروزی گفت: «برد سختی بود. نیمه اول به اندازه کافی خوب نبودیم. ما باید کنار هم و مثبت‌نگر می‌ماندیم. این کاری است که بچه‌ها انجام دادند. ما در هر بازی برای کسب سه امتیاز تلاش زیادی می‌کنیم.»

1990339

او درباره گلزنی‌ دوباره مقابل کریستال پالاس، تیم سابقش و خوشحالی‌اش گفت: «من هواداران کریستال پالاس را دوست دارم. این غم‌انگیز است. اما شما بعضی اوقات نمی‌توانید بر احساس پس از گل غلبه کنید. متاسفم، هواداران پالاس!»

او در ادامه در مورد صحبت‌های پوچتینو در بین دو نیمه گفت: «او فقط گفت اعتماد به نفس را حفظ کنید و باید با توپ بهتر و سریع‌تر باشیم. ما باید به‌عنوان یک تیم در کنار هم قرار می‌گرفتیم. این کاری است که ما انجام دادیم.»

دیدگاه‌ها