کد خبر : 2001829 | 24 بهمن 1402 ساعت 12:17 | 16.4K بازدید | 26 دیدگاه

هیچ حریفی بالاتر از رئال نیست

ستاره لایپزیش: وقتی به رئال خوردیم، ذوق کردم!

دنمی اولمو در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بیش از هر تیمی منتظر رئال بود و به هدفش نیز رسید.

ستاره لایپزیش: وقتی به رئال خوردیم، ذوق کردم!

به گزارش "ورزش سه"، امشب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با برگزاری دو بازی شروع خواهد شد که در یکی از آنها لایپزیش میزبان رئال است. بازی برگشت دو تیم نیز سه هفته بعد در برنابئو برگزار خواهد شد. دو تیم فصل گذشته در دور گروهی باهم دو بازی انجام دادند که یکی را رئال برد و دیگری را لایپزیش.

1990376

دنی اولمو، ستاره اسپانیایی لایپزیش، در مورد برخورد با رئال در این مرحله گفت: «واقعیتش این است که دوست داشتم به یک تیم اسپانیایی بخوریم و به خصوص رئال مادرید. وقتی قرعه بیرون آمد و مشخص شد با رئال باید بازی کنیم، در پوست خودم نمی گنجیدم. فصل قبل در دور گروهی باهم بازی کردیم و حالا در یک هشتم نهایی. برای ایجاد حداکثر انگیزه در یک تیم، هیچ حریفی بهتر از رئال وجود ندارد.»

1990375

بازیکن محصول لاماسیا در مورد شرایط لایپزیش گفت: «سال 2023 را خوب تمام کردیم ولی 2024 خوب شروع نشد. ما سه شکست برابر فرانکفورت، اشتوتگارت و لورکوزن داشتیم ولی سپس توانستیم یونیون برلین را ببریم. در آن سه بازی حق ما باخت نبود یعنی آنقدرها بد بازی نکرده بودیم که مغلوب شویم. بازی با رئال بازی خوبی خواهد شد، به خصوص که در بهترین رقابت فوتبالی دنیا باید برابر هم قرار بگیریم.»

تکرار برتری سال قبل برابر رئال؟ «در این مورد حرف نزده‌ایم و این دو بازی قابل قیاس نیستند. باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم و ما ابزار خودمان برای کسب برد را داریم. باید از این ابزار در دفاع و حمله به بهترین شکل استفاده کنیم.»

دیدگاه‌ها