کد خبر : 2001836 | 24 بهمن 1402 ساعت 12:45 | 10.1K بازدید | 8 دیدگاه

نگرانی جدی بارسا: نگرفتن سهمیه لیگ قهرمانان!

مدیران بارسلونا نگران هستند که این تیم نتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست آورد.

نگرانی جدی بارسا: نگرفتن سهمیه لیگ قهرمانان!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد پر فراز و نشیب بارسلونا در رقابت‌های این فصل لالیگا و نتایج نه چندان خوب آنها خصوصا در چند هفته اخیر نگرانی بسیاری را به وجود آورده است. 

در حالی که انتظار می‌رفت اعلام تصمیم ژاوی مبنی بر ترک این تیم در پایان فصل جاری شوک بزرگی را به بازیکنان وارد کند و پیشرفت قابل توجهی در عملکرد آنها دیده شود اما شرایط مطابق انتظار پیش نرفت و آنها این هفته برابر گرانادا هم به تساوی رضایت دادند. 

حالا روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده است که مدیران بارسلونا اطمینان داشتند که این تیم برابر گرانادا که در قعر جدول رده‌بندی لالیگا قرار گرفته پیروز خواهد شد و تساوی این تیم نگرانی‌ها را به شدت افزایش داده است. 

1990046

آنها از این موضوع هراس دارند که این تیم نتواند در پایان فصل حتی در جمع چهار تیم صدر جدول حضور داشته باشد و به این ترتیب در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد ناکام بماند که ضربه بزرگی برای این باشگاه خواهد بود.

حضور در لیگ قهرمانان جدای از جنبه ورزشی، از نظر مالی و اقتصادی هم اهمیت بسیاری برای بارسا دارد و آنها روی پاداش ویژه آن حساب خاصی باز کرده‌اند که در صورت عدم موفقیت در کسب سهمیه شرایط را بیش از پیش دشوار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها