کد خبر : 2001990 | 25 بهمن 1402 ساعت 04:13 | 37.9K بازدید | 11 دیدگاه

بارسا مجبور است ستاره قرضی‌اش را پس بگیرد!

بارسا در حال بررسی گزینه بازگرداندن خولین آرائوخو از لاس پالماس برای فصل آینده است.

بارسا مجبور است ستاره قرضی‌اش را پس بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مسائلی که بارسلونا برای فصل آینده باید حل کند مشکل دفاع راست است. در حال حاضر این تیم فقط  ژائو کانسلو را دارد و ژاوی گاهی بسته به بازی از ژول کنده، رونالد آرائوخو یا سرخی روبرتو استفاده می‌کند.
هدف اول اطمینان از حضور ستاره پرتغالی است که در تاریخ 30 ژوئن قرارداد قرضی‌اش به پایان می‌رسد و بارسا می‌خواهد او را نگه دارد، اما قیمت او بالای 30 میلیون است و با وضعیت مالی فعلی بارسا هیچ‌کس نمی‌داند که آیا پولی برای خرید او وجود دارد یا خیر.

1990610

بنابراین گزینه‌های منطقی بارسا استفاده از جوانان تیم خواهد بود که یکی از آنها خولین آرائوخو است که در لاس پالماس روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد. مدیریت ورزشی باشگاه به‌طور جدی در حال بررسی حضور او در تیم اصلی فصل آینده است. بارسلونا دو فصل پیش او را خرید و چهار میلیون برای انتقال او به لس آنجلس گلکسی پرداخت کرد.

گزینه دیگر بارسا از میان جوانانش، هکتور فورت خواهد بود که این مزیت را دارد که می‌تواند در هر دو سمت راست و چپ بازی کند. قبلا گفته می‌شد بارسا دوست دارد برای کسب تجربه بیشتر او را به تیمی در لالیگا قرض دهد اما با توجه به نیاز آبی و اناری‌ها به مدافع کناری در فصل آینده، این بازیکن جوان ممکن است به کارش در تیم اصلی هم ادامه دهد.

دیدگاه‌ها