کد خبر : 2001993 | 25 بهمن 1402 ساعت 00:39 | 14.9K بازدید | 8 دیدگاه

اشتباه فاجعه‌بار ادرسون: پاس گل به حریف! (عکس)

منچسترسیتی در دیدار امشب مقابل کپنهاگن در نیمه اول روی اشتباه ادرسون گل مساوی را دریافت کرد.

اشتباه فاجعه‌بار ادرسون: پاس گل به حریف! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در راه دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا امشب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها میهمان کپنهاگن است. این تیم موفق شد خیلی زود و در نیمه اول توسط کوین دی بروینه و با پاس فیل فودن در دقیقه یازده به گل برتری دست پیدا کند تا با اعتماد به نفس بیشتری به بازی در زمین حریف ادامه دهد؛ اما برتری تیم میهمان روی اشتباه ادرسون دروازه‌بان تیم از دست رفت.

سیتی با وجود داشتن گل برتری همچنان تیم هجومی زمین بود اما روی یک صحنه و قبل از بازی‌سازی درون زمین خودی اسیر پرسینگ ستاره‌های کپنهاگن گردید و غافلگیر شد. در محوطه جریمه و در خط دفاع ستاره‌های سیتی تحت پرس حریف با یکدیگر پاس‌کاری کردند و توپ به ادرسون درون دروازه رسید و این دروازه‌بان تحت فشار آن را به شکلی عجیب و کوتاه دفع کرد که درست روی خط محوطه جریمه به محمد الیونسی، ستاره کپنهاگن رسید.

1990615

او  اقدام به شوت‌زنی کرد که با دفع مدافع سیتی همراه شد. اما ریباند این ضربه روی قوس پشت محوطه جریمه به ماگنوس متسون رسید و این ستاره با یک ضربه سنگین موفق شد اولین شوت درون چهارچوب تیمش را در دقیقه 34 به گل اول این تیم تبدیل کند.

1990617
1990616

دیدگاه‌ها