کد خبر : 2002013 | 25 بهمن 1402 ساعت 01:34 | 31.5K بازدید | 8 دیدگاه

علی عدنان به اف سی سئول می‌رود؟

پیشنهاد کره‌ای برای ستاره عراقی مس رفسنجان

باشگاه اف سی سئول کره جنوبی به‌طور رسمی خواهان به خدمت گرفتن علی عدنان، مدافع عراقی مس رفسنجان شده است.

پیشنهاد کره‌ای برای ستاره عراقی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، پس از ابراز تمایل باشگاه اف سی سئول به جذب وحدت هنانوف ستاره تاجیک پرسپولیس تهران از رفسنجان خبر می‌رسد که این باشگاه علاقه دارد علی عدنان کاپیتان تیم ملی عراق و مدافع مس را به خدمت بگیرد که این مسئله با موافقت ضمنی سرمربی جدید نارنجی‌پوشان مواجه شده است.

علی عدنان که سابقه بازی در سری‌آ ایتالیا و باشگاه اودینزه را دارد، قبل از بازی با پرسپولیس اردوی مس رفسنجان را ترک کرد و به اردوی تیم ملی عراق ملحق شد. او پس از حضور در جام ملت‌های آسیا به همراه عراق به ایران برگشت و در تمرینات مس حضوری فعال دارد و با این تیم هم به رفسنجان سفر کرده تا آماده مسابقه با هوادار در هفته شانزدهم لیگ برتر شود.

باید صبر کنیم و ببینیم که کدام یک از بازیکنان شاغل در لیگ ایران را در کی‌لیگ کره جنوبی را خواهیم داد. فعلا علی عدنان و وحدت هنانوف آماده مسابقات هفته شانزدهم می‌شوند اما احتمال اضافه شدن یکی از آنها به اف سی سئول کره جنوبی وجود دارد.

گفتنی است، در گذشته یک مدافع ایرانی دیگر به نام خالد شفیعی که در ایران پیراهن تیم‌هایی مثل سپاهان و تراکتور را برتن کرد، سابقه حضور در اف سی سئول کره جنوبی را دارا است.

دیدگاه‌ها