کد خبر : 2002014 | 25 بهمن 1402 ساعت 06:53 | 18.5K بازدید | 24 دیدگاه

به شما ربطی ندارد که اجازه بدهید

فتح‌الله‌زاده: من سحر کلام داشتم!

علی فتح‌الله‌زاده می‌گوید که استقلال و پرسپولیس گنجینه‌های فوتبال هستند.

فتح‌الله‌زاده: من سحر کلام داشتم!

به گزارش "ورزش سه"، علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق استقلال مهمان برنامه مرسدس بود. او در بخشی از صحبت‌هایش به حمایت از علی خطیر پرداخت.

فتح‌الله‌زاده در ابتدا و درخصوص چانه زدن‌هایش در مذاکرات گفت: من هنگام خرید شخصی چانه نمی‌زنم. ولی با بازیکنان و مباحث فوتبالی زیاد چانه می‌زدم. من صادقانه با آنها صحبت می‌کنم. طوری حرف می‌زنم که طرف در رودربایستی بماند. به بازیکن می‌گویم در قفل است و اگر می‌خواهی بروی باید قرارداد را امضا کنی وگرنه خودت را از پنجره بینداز پایین با خنده) من فکر می‌کنم لحن صحبت من جوری است که آنها به من احترام می‌گذراند. بخش دیگرش نیز فنی است و شما بعد از سال‌ها مدیریت باید بدانید چگونه با طرف صحبت کنید.

او گفت: دو تیم استقلال و پرسپولیس با هوادارانی که دارند، گنجینه هستند. به شرطی که شما به مدیر این تیم پنج سال زمان داده و در کارش دخالت نکنید. اجازه دهید که کارش را انجام بدهد.

وی ادامه داد: من دیدم که آقای خطیر با یکی از سفرا دیدار داشته است. از شش جا نامه زده‌اند که آقا چرا جلسه برگزار کردید، یکی می‌گوید چرا از ما اجازه نگرفتید؟ به شما چه ربطی دارد که از شما اجازه بگیرم. من مدیرعامل باشگاهم و تشخیص می‌دهم برای باشگاه استقلال با سفیر جلسه بگذارم. برای چه محکوم می‌کنید؟

مدیرعامل سابق استقلال اضافه کرد: بابت این دیدار به آقای خطیر حمله کردند. ایشان مدیرعامل باشگاه است و باید اختیار داشته باشد تا این کار را بکند. مگر کار او بد بوده است؟ آقای خطیر با سفیر کشوری دیدار داشته که با آنها ارتباط برقرار کرده‌ایم و سطح روابطمان را ارتقا می‌دهیم.

او گفت: اجازه بدهید آقای خطیر کارش را بکند. اگر هم خطایی کرده، از او ایراد بگیرید یا به او تذکر بدهید. نمی‌شود که مدیر برای آب خوردن هم اجازه بگیرد. به مدیرعامل قدرت بدهید.

فتح‌الله‌زاده در پایان گفت: تیمی که 800 میلیارد هزینه دارد، نهایتا 300 میلیارد درآمد خواهد داشت. حالا این مدیر چگونه بازیکنان و هواداران را راضی نگه دارد؟

دیدگاه‌ها