کد خبر : 2002020 | 25 بهمن 1402 ساعت 07:55 | 17.6K بازدید | 22 دیدگاه

خیابانی به همه حواشی می‌خندد!

دور تازه توجه به جواد خیابانی، گزارشگر و مجری تلویزیون خبرساز و واکنش برانگیز بوده است.

خیابانی به همه حواشی می‌خندد!

به گزارش "ورزش‌سه"، کمی بعد از پایان برنامه‌ شب‌های فوتبالی در روزهای گذشته برنامه‌ای از این پلتفرم اینترنتی منتشر شد که جواد خیابانی در آن به سوالات طنز یکی از شومن‌های مشهور فعلی ایران پاسخ می‌دهد.

در پی انتشار این قسمت از برنامه جواد کاظمیان بازیکن و ملی پوش سابق پرسپولیس با انتشار یک پست اینستاگرامی به خیابانی طعنه زد و درباره او چنین گفت که هر کانالی را باز می‌کنی، خیابانی را نشان می‌دهد. که البته این حرف چندان هم بی‌جهت نیست، چرا که خیابانی در یک‌ماه گذشته یکی از وایرال شده‌ترین چهره‌های تصویری ایران بوده است.

زوج او و خداداد در جام ملت‌های آسیا و در برنامه شبکه ورزش با وجود مخالفت و درگیری‌های مکرر شیمی جالبی داشتند و صحبت‌های بین آنها به طرز عجیبی مورد توجه مخاطبان فضای مجازی قرار گرفت.

این دور تازه‌ای از فعالیت‌‌های خیابانی است که به عنوان یک مجری باتجربه اغلب محافظه‌کار ظاهر شده، اما در چند وقت اخیر با انتقادهای مکرر توجه بیشتری را نسبت به اظهارنظرهای خود برانگیخته است.

این عکسی است از پشت صحنه آخرین ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا در شبکه ورزش که خیابانی در آن دو مجادله صلح‌آمیز با محمود فکری و سعید الهویی مربیان شاغل در فوتبال ایران داشت و البته سعی کرد به سبک خود در نهایت از آنها دلجویی کند.

1990666

جالب اینکه با گذشت بیش از 30 سال فعالیت خیابانی در عرصه تلویزیون او قصد کنار کشیدن را ندارد و بر شعار قدیمی خود که تازه وقت گزارش کردن و تحلیل گفتن اوست، اصرار می‌ورزد. به نظر می‌رسد با موفقیت برنامه فعلی هم او را باید در تورنمنت‌های پیش رو هم بیشتر در قاب تصویر ببینیم.

دیدگاه‌ها